آنا ایندیانا ستاره هوش مصنوعی موسیقی کیست؟

در این پست از صفحه اقتصاد درباره آنا ایندیانا ستاره هوش مصنوعی موسیقی کیست و چرا جنجالی اینترنتی به پا کرده است؟ آمده است با ما همراه باشید!

آنا ایندیانا ستاره هوش مصنوعی موسیقی کیست؟
صفحه اقتصاد -

آنا ایندیانا خواننده و ترانه سرا هوش مصنوعی اولین آهنگ خود را منتشر کرد. این آهنگ آنطور که بقیه انتظار داشتند پیش نرفت.

هوش مصنوعی حوزه بزرگی برای رشد در فناوری است اما توانایی‌های آن باعث نگرانی افرادی در صنعت سرگرمی شده است. 

نوازندگانی مانند دریک و ویکند تنها چند نام از خوانندگانی هستند که صداهایشان توسط این فناوری کپی شده است تا آهنگی کاملاً جدید توسط هوش مصنوعی تولید شود. این خوانندگان هیچ دستی در تولید این آهنگ‌ها نداشتند.

اکنون هنرمند جدیدی به نام آنا ایندیانا معرفی شده است. او و موسیقی‌اش کاملاً توسط هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.

آنا ایندیانا کیست؟

آنا ایندیانا یک هنرمند موسیقی است که به تازگی در توییتر معرفی شده است. حروف اول نام او «AI» نام هوش مصنوعی را به خاطر مخاطبان می‌اندازند.

این هنرمند به تازگی ویدیویی سه و نیم دقیقه‌ای را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد که او به عنوان یک زن جوان سفیدپوست در حال ضبط آهنگ در یک استودیو موسیقی است.

کپشن توضیح داد: «سلام دنیا! من آنا ایندیانا هستم. یک خواننده و ترانه سرای هوش مصنوعی هستم. این اولین آهنگ من، «خیانت شده توسط این شهر» است.

همه چیز از سرعت، پیشرفت آکورد، نت‌های ملودی، ریتم، اشعار، و تصویر و آواز من به‌طور خودکار با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌شوند. امیدوارم خوشتان بیاید.»

آهنگ «Betrayed by this Town» به سبک پاپ است که با صدایی زنانه خوانده می‌شود و اشعار آن به نشستن در یک کافه در حال نوشیدن چای و فکر کردن به شریک احساسی مردی است که به او خیانت کرده است.

با این حال کاربران اینترنتی اصلا تحت تأثیر این آهنگ یا ایده کلی استفاده از هوش مصنوعی به جای خلاقیت واقعی انسان قرار نگرفتند.

یک کاربر اینترنتی نوشت: «این آهنگ به خوبی نشان می‌دهد اگر تمام خلاقیت و اشتیاق از یک آهنگ حذف شود چه اتفاقی می‌افتد.» 

جیمز بلیک، موسیقی‌دان مشهور، این ویدئو را به تمسخر گرفت و نوشت: «این آهنگ باعث شد اشک بریزم. من برای آینده بسیار هیجان زده هستم.»

شخص نوشت: «پیش از این فکر می‌کردم هوش مصنوعی یک تهدید بزرگ است اما حالا دیگر مطمئنم خطری انسان‌ها را تهدید نمی‌کند.»

مشخص نیست چه کسی پشت ایجاد این هوش مصنوعی است اما تمام نطرات درباره آنا ایندیانا منفی نبودند. چندین کاربر اعتراف کردند که این شروعی باورنکردنی است. تنها یک سال پس از معرفی پت جی پی تی حالا ما خواننده‌هایی داریم که بدون کمک هیچ انسانی موسیقی تولید می‌کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان