طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت:

احیا و توسعه ۴۹۳ معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو

مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: ایمیدرو در قالب این طرح طی سال گذشته، 493 معدن کوچک مقیاس را احیا و فعال سازی کرده یا توسعه داد.

احیا و توسعه 493 معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو
صفحه اقتصاد -

عباس جرجانی با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو با همکاری ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها، از ابتدای فروردین تا پایان اسفند سال گذشته، 378 معدن را احیا و فعال سازی کرده و نیز 115 معدن را توسعه داد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وی ادامه داد: با راه اندازی کامل و تکمیل ظرفیت پروانه بهره برداری این معادن، حدود 5 میلیون تن به ظرفیت تولید افزوده می شود و برای بیش از 2200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

معرفی 59 بسته پیشنهادی سرمایه گذاری

مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با اشاره به معرفی 59 بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در سال 1402 تصریح کرد: این بسته ها مشتمل بر 329 محدوده، در اختیار ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها قرار گرفته است.

وی افزود: از این میان، 2 محدوده معدنی در قالب 27 بسته سرمایه گذاری در 10 استان (مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان جنوبی، زنجان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و قزوین) به مزایده گذاشته شده است. از این تعداد، 11 بسته در 6 استان دارای برنده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد