مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو عنوان کرد:

با خرید ۶ دستگاه آمبولانس، تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات معادن زغال‌سنگ ادامه دارد

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو گفت: خرید ۶ دستگاه آمبولانس جهت تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات معادن زغال‌سنگ از اقدامات ایمنی بود که در سال گذشته به انجام رساندیم.

با خرید ۶ دستگاه آمبولانس، تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات معادن زغال‌سنگ ادامه دارد
صفحه اقتصاد -

پرهام خواجه‌پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: در سال گذشته اجرای طرح ارتقای HSE در واحدهای زیرمجموعه از جمله فعالیت‌های موثر حوزه ایمنی، بهداشت بود که موفق به ارتقای 7 واحد از ۳۳ واحد شدیم که البته این طرح تا سال ۱۴۰۵ جهت ارتقای کلیه واحدها اجرا خواهد شد.

وی در این باره توضیح داد: با توجه به وضعیت نابرابر برخی واحدها در حوزه ایمنی و بهداشت و نیز دسترسی نابرابر به منابع نیروی انسانی تخصصی کارآمد و منابع مالی برابر، اهمیت پیاده سازی یک طرح جامع یکپارچه از سوی ایمپاسکو برای این واحدها اهمیت یافته بود.

خواجه پور ادامه داد: با در نظر گرفتن این موارد طرح ارتقای واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدها در سال ۱۴۰۱ به مرحله اجرا رسید.

وی تاکید کرد: طرح ارتقای HSE واحدهای زیرمجموعه در ۷ سرفصل و طی حدود ۴ سال با لحاظ ۲۵ درصد قرارداد تا خرداد ۱۴۰۵ ادامه خواهد داشت.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو اضافه کرد: فعالیت‌های در نظر گرفته شده در طرح ارتقای HSE واحدها شامل بازنگری مدیریت ریسک، ارتقای سطح آگاهی کارکنان، جهت دهی اهداف HSE و برنامه‌های عملیاتی، بهبود مکانیزم مدیریت رویداد، تربیت بازرسان HSE، طرح ریزی مکانیزم بازرسی و همچنین طرح ریزی و اجرای مدیریت آنومالی‌ها می‌شود.

وی افزود: برگزاری مانورهایی در قالب رقابت بین واحدهای زیر مجموعه، در دو حوزه آتش نشانی و امداد و نجات (فوریت‌های پزشکی و اورژانس) اقدام بزرگی است که سالانه در راستای آمادگی واحدها در شرایط اضطراری برگزار می‌شود.

خواجه‌پور عنوان کرد: این مانورها اولین مسابقه آتش نشانی در سطح معادن و صنایع معدنی کشور است که ۱۶ دوره برگزاری مستمر داشته و تنها یک دوره آن به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

وی درباره تاثیرگذاری برگزاری چنین مانورهایی گفت: سطح کیفی و کمی واحدها در حوزه آتش نشانی با توجه به دستورالعمل‌ها، راهنما و آموزش‌ها در بحث‌های تخصصی، تغییر چشمگیری پیدا کرده به نحوی که بخش‌های آتش نشانی دعوت شده از استان‌ها باعث ارتقای سطح برگزاری مسابقات شده است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ در حوزه محیط زیست موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم، به طوری که مجتمع‌های سرب و روی انگوران و فروکروم جغتای از بین واحدهای زیر مجموعه موفق به دریافت گواهینامه معدن سبز شدند.

وی افزود: تعامل موفق با ادارات کل محیط زیست استان‌ها و همچنین پیگیری‌های موفق جهت دریافت مجوزهای زیست محیطی از اقدامات موثر زیست محیطی بود که در سال گذشته به انجام رساندیم.

خواجه پور بیان کرد: مجوز زیست محیطی سیاه جنگل در استان سیستان و بلوچستان و مجوز زیست محیطی تونل شماره ۱۰ مجتمع زغالسنگ گلندرود از نتایج همین اقدامات است.

وی توضیح داد: پیاده سازی نظام مدیریت سبز که با برگزاری کمیته‌های فصلی همراه است، از جمله اقدامات اجرایی واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سال گذشته بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد