با حضور عضو هیات عامل ایمیدرو برگزار شد؛

معارفه وفایی فرد به عنوان مجری جدید "ایمینو"

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در این مراسم که با حضور امیر خرمی شاد، عضو هیات عامل و

معارفه وفایی فرد به عنوان مجری جدید "ایمینو"

مراسم تودیع و معارفه مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) امروز برگزار شد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در این مراسم که با حضور امیر خرمی شاد، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو برگزار شد از زحمات حسین منصوری خدایی در مدت چندساله مدیریت بر این مجموعه قدردانی و مجید وفایی فرد به عنوان مجری جدید طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) معرفی شد.

خرمی شاد در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه های انسانی در سازمان ها بر لزوم به کارگیری و حفظ نیروهای خلاق و با استعداد در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مجری این طرح طی دو سال گذشته، ایده برگزاری رویدادهای "هم‌رسانی دایان" و نیز برگزاری تورهای فناورانه را از نقاط قوت عملکرد این طرح عنوان کرد.

حسین منصوری در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)از بدو تاسیس تاکنون، راه اندازی پرتال جامع ایمینو، برگزاری 5 رویداد هم رسانی دایان، حضور در 5 نمایشگاه تخصصی، برگزاری 30 دوره آموزشی حضوری و آنلاین، تورهای فناورانه و پذیرش و استقرار 13 استارتاپ در ایمینو را از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.

مجید وفایی فرد نیز در این مراسم، وجود پتانسیل های معدنی در ایران و نیز فارغ التحصیلان بخش معدن و رشته های مهندسی را فرصتی مناسب برای ایجاد نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور دانست.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در کمک به استارتاپ ها و ایجاد هم‌افزایی بین این مرکز و طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد