فال روزانه فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

یکی از دوستانتان برای درد و دل نزد شما می آِید.خوب به حرف های او گوش کنید اما بهتر است از دو طرف به موضوع نگاه کنید تا قضاوت نابجایی نداشته باشید همچنین سعی کنید پیشنهادی ندهید که در آینده به ضرر دوستتان تمام شود. دعوایی میان شما و عشقتان پیش آمده است اما علاقه ی میان شما مانع از آن می شود که این دلخوری ها ادامه پیدا کند.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

برخی اطرافیانتان کارهای شما را نمی پسندند و قصد دارند شما را از تصمیماتتان منصرف کنند. تنها به تصمیم و ایده ای که اعتقاد دارید فکر کنید و به راهتان ادامه دهید. زمان آن رسیده است که وجهه اجتماعی خود را بهبود ببخشید و استعدادهای خود را بروز دهید.گسترش ارتباطات شما با دیگران می تواند به موفقیت و محبوبیت شما اضافه کند.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

یک مهمانی در پیش دارید که اتفاقات جالبی در آن رخ خواهد داد پس خودتان را برای خبرهای خوب و غافلگیر کننده آماده کنید. سعی کنید با اطرافیانتان بیشتر ارتباط برقرار کنید.صمیمی تر شدن به اطرافیانتان به شما کمک می کند تا بتوانیذ در مورد احساسات کنونی خود با آن ها حرف بزنید و در صورت نیاز از آن ها کمک بخواهید.

فال روزانه فردا متولدین تیر

بهتر است تا جایی که امکان دارد قبل از صحبت کردن به خوبی فکر کنید. امروز اطرافیانتان حساس تر از قبل شده اند و با کوچک ترین حرفی از جانب شما رنجیده خاطر می شوند یا سو تفاهمی برایشان پیش می آید. اگر در مورد موضوعی شک دارید یا احساس می کنید باعث دلخوری می شود, بهتر است فعلا سکوت کنید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

گاهی اوقات نمی توانید احساسات خود را به خوبی با کلمات بیان کنید اما در این مورد چندان نگران نباشید زیرا طرف مقابلتان شناخت خوبی از شما دارد و به خوبی شما را درک می کند. موضوعات سطحی و حاشیه ای را فراموش کنید و بر روی کارتان تمرکز کنید.به زودی می تواند نتیجه ی تلاش های خود را مشاهده کنید.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

در روزهای گذشته پیشرفتی در کارهایتان نداشته اید و این موضوع انگیزه ی شما را از بین برده است و قصد دارید کارهایتان را متوقف کنید یا به شخص دیگری واگذار کنید. شاید در حال حاضر تصمیم گیری برای شما سخت باشد پس کمی به خودتان استراحت بدهید و در این فرصت به شرایط پیش آمده فکر کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

فال روزانه فردا متولدین مهر

به نظر می رسد باید در زندگی شخصی خود سیاست بیشتری به خرج دهید.با لحنی مناسب و در زمان درست, می توانید به خواسته هایتان برسید.همچنین این کار باعث می شود اطرافیانتان به شما احترام بیشتری بگذارند. ذهنتان درگیر است و به درستی نمی توانید در کارهایتان تمرکز کنید.ورزش کردن یا مطالعه کتاب می تواند به شما کمک کند تا به نظم و آرامش سابق دست پیدا کنید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

اگر دلتان برای کسی تنگ شده است پس منتظر نمانید.این بار شما پیش قدم شوید و یک قرار ملاقات ترتیب دهید تا رفع دلتنگی کنیید زمانی را در آرامش سپری کنید. امروز احتمالا زمان زیادی را در ماشین یا خیابان خواهید بود بهتر است دقتتان را بییشتر کنید.در هنگام رانندگی یا عبور از خیابان حواستان را جمع کنید تا دچار صدمه یا حادثه نشوید.

فال روزانه فردا متولدین آذر

در مسائل عاطفیتان دلخوری هایی پیش آمده است و احساس می کنید نیاز به یک مشاور یا همدم دارید تا به شما در این مورد کمک کند. در یک دو راهی گیر کرده اید و نمی دانید در حال حاضر بهترین کار چیست.کمی به عقب برگردید و یک بازنگری به گذشته داشته باشید. الآن زمان تصمیمات احساسی نیست و بهتر است منطقی باشید.

فال روزانه فردا متولدین دی

قصد دارید به یک دورهمی بروید و به همین دلیل هیجان و کمی استرس دارید اما این مهمانی کوچک می تواند حسابی شما را سر حال بیاورد. موانعی در کارتان پیش آمده است اما شما در حال مقاومت هستید که این استقامت شما قابل ستایش است. دست از تلاش بر ندارید به زودی پیشرفت خوبی خواهید داشت و نتیجه تلاش های خود را خواهید دید.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

دوست دارید نظرات خود را در مورد موضوعی صادقانه بیان کنید اما امروز روز خوبی برای این کار نیست. زیرا شرایط در حال حاضر متشنج است و ممکن است دیگران نسبت به حرف های شما واکنش خوبی نشان ندهند. نگران نباشید به زودی زمان آن فرا می رسد که بتوانید افکار و ایده های خود را در محیطی آرام عنوان کنید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

احساسات و عواطف زیادی درون خود حس می کنید اما در حال حاضر در شرایطی نیستید که بتوانید هیجان و احساسات خود را بروز دهید. بهتر است امروز زمان بیشتری را در کنار دوستان نزدیک یا خانواده اتان باشید زیرادر این لحظات می توانند همدم خوبی برای شما باشند.قصد دارید در کاری سرمایه گذاری کنید.سعی کنید در این کار محتاط باشید و بدون تحقیق قدمی بر ندارید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد