وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ / در کدام مناطق گرد و خاک به پا می شود؟

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ / در کدام مناطق گرد و خاک به پا می شود؟
صفحه اقتصاد -

سازمان هواشناسی کشور طی ۵ روز آینده برای برخی استان‌ها در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی و اعلام کرد: طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد) در شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، قم، نیمه شمالی اصفهان، جنوب استان‌های زنجان و آذربایجان غربی، شمال استان‌های کردستان و همدان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (پنجشنبه ۱۷ خرداد) در برخی نقاط استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، قم، یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد، گاهی گردوخاک رخ خواهد داد؛ همین شرایط روزهای جمعه و شنبه (۱۸ و ۱۹ خرداد) در برخی نقاط شمال‌غرب، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، غرب یزد، برخی نقاط استان‌های کرمان و هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رخ می‌دهد.

روز یکشنبه آینده (۲۰ خرداد) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال‌غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی شده است.

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد بعدازظهر و اوایل امشب در پایتخت

شرق دریای عمان طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید موقتی و گردوخاک و احتمال رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد، البته در شب آسمان ابری تا کمی نیمه‌ابری خواهد بود. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۲۱ و ۳۳ درجه سانتیگراد است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد