پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه دانا

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در پیام فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه دانا
صفحه اقتصاد -

متن پیام وی به شرح زیر است:

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

خاک گرم می‌شود و طبیعت در تن‌پوشی سبز به سوی تازگی و شکوفایی روزگاری دیگر از سر می‌گیرد. دل‌ها سرشار از نور و شادی می‌شوند و در پرتو اندیشه‌ای نو در کنارِ سفره‌ی هفت‌سین، آوای یا مقلب‌القلوب را سر می‌دهند تا به رسم دیرین و شیرینِ همیشگی با چنین آداب و رسومی ماندگار، فصل تازه‌ی زندگی را به بهار طبیعت گره بزنند.

یک سالِ دیگر را پشت‌سر گذاشتیم و در بالا و پایینِ آنچه که صنعت بیمه‌ کشور را در برگرفت، پیوسته و بی‌توقف، مسیر روشنِ حرکت در مسیر برنامه‌ها و اهداف را در پیش گرفتیم، اکنون در آستانه‌ شروعی دیگر تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر با عنایت به راهبردهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های دولت سیزدهم و پایبندی به برنامه‌ها و چشم‌اندازِ روشنِ پیش‌رو با گام‌هایی استوارتر از قبل در مسیر توسعه و ثبات بیمه دانا و اجرایی‌شدن راهبردهای استراتژیک شرکت گام برداریم.

- افزایش سرمایه ،تقویت برند و اعتبار شرکت؛

- جذب بازارهای جدید؛

- توسعه بیمه‌گری تکافل؛

- تقویت سرمایه‌گذاری، تبدیل اطمینان‌گستر دانا به یک نهاد مالی و ورود آن‌ به فرابورس؛

- اعمال سیاست‌های راهبردی در بیمه‌های اموال و خُرد؛

- حفظ سهم بازار و رشد پایدار سودآوری با بهره‌مندی از منابع انسانیِ کارآمد و بالنده به نحوی که اطمینان، توانمندی و آرامش را در ذهن مشتریان و سهام‌داران نهادینه کند.

این موارد مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های توسعه‌ شرکت بیمه دانا در سال پیش‌رو و در سایه‌ تلاش و همت بلندِ همکاران ارجمندِ ستاد، شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور است.

ضمن تقدیر و ارج نهادن به تلاش تمامی ارکان شرکت بابت کسب افتخارات و موفقیت‌های به‌دست‌آمده در سالی که گذشت، آغاز سال ۱۴۰۳ شمسی را به همکاران ارجمند صنعت بیمه‌ کشور و خانواده بزرگ، پُرتلاش، گرم و متعهد بیمه دانا تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی قرینِ آرامش، برکت، سلامتی و موفقیت را پشت‌سر بگذارید.

نوروزتان پیروز و اقبال‌تان بلند...

رضا جعفری

مدیرعامل

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد