رئیس هیئتمدیره بانک سینا مطرح کرد:
آیندهنگری و پیشرو بودن؛ راهبردهای کلیدی بانک سینا برای توسعه کسبوکار است
رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه برنامهریزی گفت: امروزه برای موفقیت در حوزه توسعه کسبوکار باید پیشرو و آیندهنگر بود و این امر بدون تدبیر و برنامهریزی، امکانپذیر نیست.
![آیندهنگری و پیشرو بودن؛ راهبردهای کلیدی بانک سینا برای توسعه کسبوکار است](https://cdn.safheeghtesad.ir/thumbnail/D7B0OIlgbt4f/xFhi-ORYyrY4J8wuaJy0GBySxWKkPo7DPsxA4PYFGTYaNU4-iYx7_RnflFx1mrY4VJkBoxm0GgoVFwRfVu18ANn6cZr8orwru0pn2wnkc35x94m7L7tbXoBbthq0_jJyWmNjzKNlN_mxjPII_K_Csq33x92aXB9F/17387692170070m36lsigf5b1607ngcoign23h9.jpg)
محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا، برنامهریزی در امور را شاکله اصلی نظم و توجه به اهداف دانست و گفت: آنچه در هر سازمانی باعث پیشرفت و رشد آن سازمان میشود، برنامهریزی، نظم و تدبیر در امور و چیدن مقدمات برای رسیدن به آن هدف است.
خدابخش جلوگیری از لغزش در سازمان و افزایش بهرهوری و کارایی را از فواید تدبیر در امور برشمرد و بیان کرد: آن چه که افراد را در پیشبرد اهداف سازمانی متمایز میکند، تدبیر در امور است و تدبیر نیز برگرفته از نظم و برنامهریزی در کنار اندیشه و تفکر است.
رئیس هیئتمدیره بانک سینا در ادامه گفت: آن چه از حوزه برنامهریزی انتظار میرود، تصمیمسازی است، که مقدم بر تصمیمگیری است. تصمیمگیری هم بدون تحلیل دقیق، ارزیابی برنامهها و در نظرگرفتن پیامدها میتواند منجر به نتایج ناکارآمد و ناپایدار شود.
رئیس هیئتمدیره بانک سینا در بخشی دیگر از سخنانش گفت: پیشرو بودن، آیندهپژوهی و خارج شدن از حوزه رقبای داخلی از عوامل مهم توسعه کسبوکار به شمار میرود و باید در همین راستا عملکرد بانکهای خارجی را هم در نظر گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: سرعت بالا در کسب بازار و طراحی محصول مناسب که مبتنی بر نیاز بازار باشد، میتواند توسعه کسبوکار و گردش مالی مناسب را رقم بزند و این حرکت، نشان از آیندهنگری و پیشرو بودن عملکردها در بازار رقابتی است.
نظر شما