رونمایی از سه محصول جدید بانک سپه در یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت

بانک سپه در یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت از سه محصول جدید خود شامل ریال دیجیتال، باشگاه مشتریان و بانکداری ویدیویی رونمایی کرد.

رونمایی از سه محصول جدید بانک سپه در یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت
صفحه اقتصاد -

این رویداد با حضور دکتر محسن صدر ،معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات،دکترابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت بانکداری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

ریال دیجیتال:

به عنوان تحولی کلیدی در نظام پولی کشور، این محصول با هدف افزایش شفافیت، امنیت و سرعت تراکنش‌ها توسعه یافته و بستری برای دیجیتالی‌سازی فرآیندهای مالی فراهم می‌کند.

باشگاه مشتریان:

پلتفرم باشگاه مشتریان بانک سپه، با هدف ارتقای تعاملات مشتریان و ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده، امکان بهره‌مندی از امتیازات ویژه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

بانکداری ویدیویی:

این محصول جدید، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ویدیویی، تجربه مشتریان در تعامل با خدمات بانکی را بهبود بخشیده و فرآیندهای بانکی را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند.

دکتر ابراهیمی در این مراسم اظهار داشت:

“رونمایی از این سه محصول، بیانگر تعهد بانک سپه به پیشرفت فناوری و نوآوری در صنعت بانکداری است. ما مصمم هستیم که در مسیر ارائه خدمات هوشمند و دیجیتالی به مشتریان گام‌های موثری برداریم.”

یازدهمین همایش سالانه بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، که در تاریخ‌های ۵ و ۶ آذر ۱۴۰۳ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، بستری برای معرفی آخرین دستاوردهای بانکداری و پرداخت کشور است. بانک سپه با رونمایی از این سه محصول نوآورانه، نقش پیشرو خود را در این صنعت به نمایش گذاشته است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار