مسیر دسترسی به دربند با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی

چجوری بریم دربند؟ مسیر دسترسی به دربند با مترو؟ نقشه ویز برای رسیدن به دربند تهران. بخوام برم دربند چیکار کنم؟ ساعت کاری دربند.

مسیر دسترسی به دربند با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی
صفحه اقتصاد -
از تفرجگاه هایی که در تهران وجود دارد و رفتن به آنجا با یه اکیپ دوستانه بسیار خوش می گذرد « دربند» می باشد، در این مطلب از صفحه اقتصاد درباره مسیر دسترسی به دربند با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.
مسیر دربند از میدان تجریش تا دربند با تاکسی و ون ها قابل دسترسی می باشد و حتی با کمی پیاده روی نیز می توانید به مسیر برسید.

مسیر دربند چگونه قابل دسترسی است؟

دربند محله قدیمی و خوش طبیعت تهران می باشد که مناسب برای گشت و گذاری در اواخر هفته به همراه خانواده ها می باشد.

مسیر دسترسی به دربند با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی

آدرس دقیق دربند

آدرس : تهران ، منطقه یک شهری

دسترسی با مترو: در صورت استفاده از مترو، خود را به ایستگاه تجریش در خط 1مترو (کهریزک-تجریش) برسانید. پس از خروج از ایستگاه، تاکسی های تجریش-دربند را سوار شوید و در میدان سربند پیاده شوید.

دسترسی با اتوبوس: با استفاده از خط راه آهن-تجریش اتوبوس های تندرو به ایستگاه تجریش بروید. تاکسی های دربند در نزدیکی خروجی ایستگاه را سوار شوید و به میدان سربند بروید.

پارکینگ دربند تهران : اگر از خودرو شخصی استفاده می کنید، در ابتدای دربند پارکینگ طبقاتی عمومی قرار دارد. می توانید ماشین خود را پارک و پیاده روی در مسیر را شروع کنید.

مسیر دربند با مترو همراه با نقشه مترو تهران

" ایستگاه مترو تجریش "

فاصله مترو تجریش با دربند

نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به دربند

" ایستگاه اتوبوس در میدان تجریش "

پمپ بنزین های نزدیک به دربند

مسیر دسترسی به دربند با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی

جایگاه های سوخت گیری نزدیک به دربند

مسیریابی دربند از طریق ویز و گوگل مپ

دربند در منطقه 1 تهران واقع شده است و یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری این منطقه می باشد.

محلی است که افراد زیادی برای پیاده روی و دوری از شلوغی های شهر به آن پناه می آورند.

مسیر سنگی دربند محلی است که شما می توانید با قدم زدن در آن از کنار غذاخوری ها و دست فروشان متعددی که محصولاتی همچون آلو، لواشک، ترشک، باقالی، بلال و غیره دارند، بایستید و با خرید انواع محصولات آن ها تفریح خود را لذتبخش تر کنید.

دربند بخشی از شهر تهران است که در گذشته دهکده بود و امروزه به محله ایی قدیمی در شمال تهران تبدیل شده است.

جاذبه های دیگری همچون تله سیژ دربند، طبیعت زیبا و رستوران ها و کافه های متعدد که در کنار کوه‌نوردی در این مسیر وجود دارد و شما می توانید از آن ها برای لحظاتی استفاده کنید و تفریح خود را لذتبخش تر کنید.

از جمله محله های قدیمی دربند می توانید از مرغ محله (مغ محله)، کلاغ پر، کنار محله و سربند اشاره کرد.

ضمنا از وسط دربند رودخانه ایی عبور می کند که در سال 1366 به دلیل سیلی که راه افتاد بازار تجریش را نابود کرد، از آن زمان به بعد به آن «سیل تجریش» یا «سیل دربند» گفته می شود.

مسیر دسترسی به دربند با اتوبوس، مترو و خودروی شخصی

زمانی که در میدان دربند قرار دارید و می خواهید به ارتفاعات آن حرکت کنید مسافتی حدودا 250 متری پیش روی شما قرار دارد، در این مسیر می توانید انواع و اقسام مغازه ها را مشاهده کنید که اکثر این مغازه ها و فروشنده های خیابانی مشغول به فروش خوراکی های خوشمزه و هوس برانگیز از جمله لواشک، ترشک، باقالی و لبو پخته و غیره می باشند.

هر طرف که سر می‌چرخانید می توانید کافه، چایخانه و رستوران مشاهده کنید که مشتری های بسیاری دارند.

شاید به دنبال محلی برای استراحت هستید؛ بعد از 10 دقیقه پیاده روی می توانید به محدوده سرسبز با جویبار طبیعی و آبشاری کوچک برسید.

در ادامه جریان آب شاهد سکوهایی خواهید بود که با فرش و بالش پوشیده شده‌اند؛ می توانید از چای، میان وعده و حتی قلیان که در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید.

جایی که انتخاب کرده اید محلی زیبا و بسیار لذتبخش و آرامش بخش است، می توانید با قرار گیری در آن از شلوغی و هیاهوی تهران دور باشید.

همه ویژگی های و دیدنی های دربند یک طرف، شب های دربند هم یک طرف دیگر، زیرا از طرفداران بسیاری برخوردار است و اکثر افراد معمولا شب ها برای گذراندن اوقات فراغت و گشت و گذار این محله را انتخاب می کنند. اکثر کافه ها در شب چراغانی می شوند و به جذابیت آن در این محله افزوده می شود.

ساعات کاری بخش های مختلف دربند

روزهای عادی: بیشتر مجموعه های دربند تهران همچون رستوران ها و قسمت های تفریحی از ساعات ابتدایی صبح تا نیمه‌های شب آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد