مدارس هرمزگان فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس هرمزگان فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس هرمزگان یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس هرمزگان فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان هرمزگان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس هرمزگان به علت بارش ها، فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز (شنبه) در نقاطی از استان به ‌یژه ارتفاعات ناپایداری جوی پیش‌بینی می‌شود که احتمال تقویت نقطه‌ای این سامانه بارشی و رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

مجتبی حمزه‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعات بعد از ظهر امروز (شنبه) در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان به‌ویژه رگبار باران، رعدوبرق و تندباد لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی این ناپایداری جوی تا اواسط هفته جاری طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان هرمزگان به صورت رگبار باران، رعد وبرق و تند باد لحظه‌ای است.

کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: طی این مدت باتوجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از رفت و آمدهای غیرضروری برون شهری و روستایی نیز دوری شود.

حمزه‌نژاد یادآور شد: تا اواسط هفته جاری در ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر استان مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پیش‌بینی می‌شودو دریا نیز طی امروز و فردا نسبت آرام و شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

وی گفت: به لحاظ دمایی نیز، به‌تدریج تا اواسط هفته آینده، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد