مدارس سمنان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس سمنان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس سمنان فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سمنان شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس سمنان روز شنبه اعلام نشده است. 

نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که دمای هوا از امروز در اکثر نقاط استان سمنان روند صعودی پیدا کرده و تا ۱۰ درجه نسبت به هفته قبل، افزایش خواهد یافت.

نقشه‌های هواشناسی و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز در اقصی نقاط استان سمنان شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود و از امروز جو پایداری در استان حاکم می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد که بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، روند افزایش پنج تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در استان سمنان ادامه دارد. همچنین اداره کل هواشناسی استان سمنان نیز ابر پراکنده و وزش باد به خصوص در شرق استان سمنان را برای امروز پیش بینی کرده است.

بنا به اعلام سازمان هواشناسی ها سرعت وزش باد در نواحی شرقی استان سمنان طی امروز بیشتر خواهد بود. در مرکز استان سمنان شاهد آسمان صاف تا قسمتی ابری هستیم و پدیده خاص جوی مشاهده نمی‌شود. اوج افزایش دمای هوا در سمنان برای روز شنبه و یکشنبه هفته آتی خواهد بود.

شاهرود امروز جو پایداری را تجربه خواهد کرد.

در دامغان آسمان نیمه ابری است و به مرور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود. سرعت باد در روزهای یکشنبه و دوشنبه به بیشترین میزان خود یعنی بیش از ۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان برای امروز ۲۴ و هفت درجه بالای صفر اعلام شده و روند افزایش دما در دامغان هم از امروز اوج می‌گیرد.

کارشناسان هواشناسی استان سمنان برای دو روز آینده جوی پایدار، افزایش دما، افزایش ابر و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش‌های پراکنده را پیش بینی کردند. شرایطی که در گرمسار نیز مشاهده می‌شود آسمان این شهرستان صاف گزارش شده و بیشینه و کمینه دمای هوا ۲۹ و ۱۳ درجه بالای صفر اعلام شده است.

در دیگر نقاط استان سمنان نیز شرایط مشابه است و شاهد افزایش دمای هوا طی امروز و فردا خواهیم بود. وزش باد نسبتاً شدید از فردا در نواحی شرقی استان تنها پدیده قابل ذکر هواشناسی است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد