مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا شنبه اعلام نشده است. 

بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی با توجه به گسترش ناپایداری‌های جوی بشکل افزایش شدت وزش باد، افزایش ابرناکی و بارش برف و باران از جمعه 1402/11/27 در استان همچنین کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد طی هفته آینده. 

توصیف و اثرات مخاطره سامانه جوی:

الف ) افزایش شدت وزش باد در برخی از نقاط شدید با احتمال بروز خسارت.

ب ) شروع بارش‌ها بشکل رگبار توام با رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی، روانآب و احتمال سیلاب در استان ( بویژه اواخر وقت جمعه هفته جاری تا بعدازظهر شنبه هفته آتی )

ج) بارش برف و باران از اواخر وقت شنبه 1402/11/28 همراه با کولاک بویژه در نواحی سردسیر و ادامه بارش‌ها بطور پراکنده تا سه‌شنبه هفته آینده.

د ) کاهش محسوس دما ( دمای حداقل شبانه در نواحی سردسیر استان به کمتر از 10 درجه زیر صفر خواهد رسید و دمای روزانه نیز نسبت به روز جاری بین 15 تا 17 درجه سلسیوس کاهش خواهد داشت ).

ه ) کولاک برف، یخزدگی و لغزندگی محورها، تشکیل مه، کاهش میدان دید و اختلال در سیستم حمل و نقل استان.

پیش‌بینی بیشترین بارشها در شهرستانها و توابع :

از اواخر وقت جمعه و طی شنبه 27و 1402/11/28: جوین، جغتای، داورزن، خوشاب، سبزوار، نیشابور، فیروزه، قوچان، چناران- گلبهار، درگز، کلات، ارتفاعات و دامنه‌های هزار مسجد و بینالود، تربت‌حیدریه، کاشمر، ریوش، طرقبه- شاندیز و مشهد مقدس .

یکشنبه 1402/11/29 : فریمان، تربت‌حیدریه، گناباد، کاخک‌گناباد، ارتفاعات بینالود، طرقبه- شاندیز، چناران – گلبهار، نیشابور، درگز، رشتخوار، کلات و مشهد مقدس

توصیه: 1-عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها. 2- خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی. 3- تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از کاهش محسوس دما. 4- آمادگی راهداری جهت برف روبی در محورهای سردسیر و کوهستانی استان از اواخر وقت شنبه هفته آینده.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد