مدارس فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس روز شنبه اعلام نشده است.

مدارس قزوین فردا شنبه تعطیل شد؟ 

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس در روز شنبه ۲۱ بهمن ماه مطرح شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: زمزمه تعطیلی احتمالی مدارس در روز شنبه صحت ندارد و همه دانش آموزان و فرهنگیان فردا در واحدهای آموزشی خود حاضر خواهند شد.

نقی سیاهکالی مرادی اظهار کرد: واقع شدن روز شنبه در میان ۲ تعطیلی و همچنین تعطیل بودن روز پنجشنبه گذشته، موجب شده بود تا برخی زمزمه‌ها در مورد تعطیلی احتمالی مدارس در روز شنبه منتشر شود.

وی افزود: برخی خانواده‌ها نیز با این اداره کل تماس گرفته و تعطیلی یا عدم تعطیلی این روز را سوال می کنند که به اطلاع شهروندان می رساند تعطیلی روز شنبه صحت ندارد و همه مدارس دایر خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد:‌ فعالیت مدارس استان در روز شنبه شامل همه مدارس دولتی و غیردولتی و دیگر مراکز آموزشی می شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: روزهای جمعه و شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در نیمه شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است. روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، در مناطقی از جنوب غرب و جنوب ابرناکی رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

به نقل از سازمان هواشناسی، جمعه و شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در نیمه شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است.

یکشنبه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور ابرناکی رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

در جزایر شمال خلیج فارس و شمال بوشهر بارش شدت خواهد داشت و دریا مواج و متلاطم است.

دوشنبه گستره فعالیت این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان هرمزگان است و در جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

سه‌شنبه در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بعد از ظهر این موج از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد