مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه وضعیت تعطیلی مدارس امروز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف مدارس برخی مناطق استان تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس نواحی یک و دو ارومیه، بخش انزل، سیلوانا، نازلو و صومای برادوست ارومیه روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس گیلان فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

مدارس ییلاقی شهرستان املش به دلیل برودت هوا و یخبندان ناشی از بارش برف چند روز گذشته فردا، ۷ بهمن ماه تعطیل است.

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان، جمعه ۶ بهمن، در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی مدارس ییلاقات املش در پی بارش برف و برودت شدید هوا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: تمامی مدارس ییلاقی شهرستان املش به دلیل برودت هوا و یخبندان ناشی از بارش برف چندروز گذشته، فردا ۷ بهمن ماه تعطیل است و آموزش‌ها به‌صورت غیرحضوری و در شبکه شاد ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ ارتفاع بارش برف هفته اخیر در ییلاقات املش ۴۰ سانتی‌متر گزارش شده بود.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز /شنبه/ هفت بهمن ماه ۱۴۰۲ در برخی مناطق این استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به‌دلیل برودت هوا فعالیت‌های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین در بیله‌سوار ، جعفرآباد ، هیر و شاهرود مارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم گزارش داد: فردا (شنبه) با کاهش تدریجی فشار سطح زمین و حاکمیت جریانات جنوبی، ضمن افزایش نسبی دمای هوا در استان پدیده غالب وزش باد جنوبی (در مناطق مستعد گاهی توام با کولاک برف و در مناطق کوهستانی با احتمال رخداد بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش ، از بعدازظهر یکشنبه (هشت بهمن) مجدد با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به‌طور نسبی کاهش یافته و تا آخر هفته آینده هوای ابری و سرد در استان اردبیل تداوم خواهد یافت.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

فرماندار کوهرنگ گفت: فعالیت مدارس این شهرستان به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف و یخبندان در همه مقاطع تحصیلی و در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

شهباز اکبری شامگاه تاکید کرد: به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌رساند با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و یخبندان، فعالیت آموزشی مدارس این‌شهرستان روز شنبه هفتم بهمن‌ماه جاری بر بستر فضای مجازی "شاد"خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوهرنگ در روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

یک سامانه بارشی روز جمعه در چهارمحال و بختیاری فعال شد که تا روز شنبه ادامه داردو با توجه به شدت بارش‌ها هشدار سطح نارنجی برای این سامانه صادر شده است.

بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد به‌نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر کاهش دید، احتمال سقوط بهمن، پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دما از مهم‌ترین مخاطره‌های این سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

منطقه اثر این سامانه بارشی در تمامی مناطق چهارمحال و بختیاری است و به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان لغزندگی جاده‌ها و معابر، اختلال در تردد به‌ویژه مناطق کوهستانی، اختلال در فعالیت‌های ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، کولاک برف و کاهش دید در نواحی برف‌گیر و گردنه‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و خسارت‌های ناشی از وزش باد به‌نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت پرهیز از سفرهای غیرضروری، احتیاط در رانندگی و به‌همراه داشتن تجهیزات ایمنی لازم مانند زنجیر چرخ، آمادگی راهداری به‌منظور برف‌روبی در گردنه‌ها و مناطق سردسیر، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، مقاوم‌سازی سازه‌های سبک و موقت به‌علت بارش برف، صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد توجه جدی باشد.

هشدار سطح زرد هواشناسی به‌معنای آگاهی و اقدام در صورت نیاز است و در این سطح از هشدار احتمال وجود خسارت یا خسارت‌های نقطه‌ای وجود دارد.

در هشدار سطح نارنجی به‌مفهوم اقدام ضروری، احتمال خسارت گسترده، زیاد است و در هشدار سطح قرمز باید اقدام فوری و همه‌جانبه در خصوص مهار و کنترل خسارت‌های گسترده انجام شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا /شنبه/ هفت بهمن ۱۴۰۲ مدارس سه شهرستان سمیرم، فریدونشهر و بویین‌میاندشت در همه مقاطع تحصیلی غیرحضوری است و کلاس های درس شهرستان چادگان و بخش میمه نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

منصور شیشه فروش شامگاه افزود: به علت بارش سنگین برف، کولاک، اُفت دما و پیش بینی لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در محورهای برف‌گیر همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های سمیرم، فریدونشهر وبویین میاندشت شنبه، ۷ بهمن ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا مدارس شهرستان چادگان و بخش میمه نیز به علت بارش برف با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد:هم‌اکنون ۲۰۰ تیم امدادی و برف روبی برای بازگشایی محورها برف روبی و ارائه خدمات اسکان اضطراری در راه‌ها اقدام می‌کنند.

شیشه فروش اظهار داشت: محور سی‌سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور بویین میاندشت به خوانسار هم اینک مسدود است و اقدام برای بازگشایی این ۲ محور در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود به هنگام تردد در محورهای غرب و جنوب استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سازمان هواشناسی کشور از نفوذ سامانه بارشی از جنوب غرب کشور طی روز جاری خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز جمعه (۶ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب، ابرناکی همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر گستره بارش مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور را فرا خواهد گرفت.

همچنین در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، یزد، خراسان جنوبی‌، کردستان، ایلام، نیمه شمالی بوشهر و مناطق مرکزی بارش خواهیم داشت.

شنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و خراسان شمالی بارش برف و باران خواهیم داشت.

هفته آینده در اکثر مناطق کشور دما ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد که هفته نسبتاً سردی نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ه❤انیه

    خیلی ممنونم که اطلاع دادید🙏🙏

  • مبینا

    پس خوزستانننن چیییییی

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد