جزئیات کامل افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

در این خبر به توضیحاتی درباره جزئیات کامل افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت پرداخته شده است.

جزئیات کامل افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
صفحه اقتصاد -

سخنگوی دولت از ۲ مصوبه در جلسه امروز هیات وزیران خبر داد و گفت: افزایش رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت به تصویب رسید.

علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه – ۸ فروردین ماه – در حاشیه نشست هیأت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، امروز تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

ایرنا نوشت: بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآور شد: سرعت پیشنهاد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    یکی از معضلات اقتصاد کشور که برای بقیه کشورها شاید خنده دار باشد .محرمانه بودن فیش های حقوق و مزایای کارکنان بخش های دولتی یا وابسته به دولت و غیر دولتی است .گاهی برای افشاگری ؟!!! یک فیش حقوقی را منتشر می کنند در حالیکه آنلاین بودن فیش های حقوقی حق همه مردم است تا از وضعیت پرداختها آگاهی داشته باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان