پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در این خبر به پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این خبر براساس اتفاقاتی که در بورس امروز رخ داد، وضعیت احتمالی بورس فردا یکشنبه را شرح داده ایم. 

بورس یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

در این روز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با یک هزار و ۲۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

روز شنبه، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد رشد به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد رشد به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

بورس روز ۹ اردیبهشت ماه سقوط می کند؟ 

روز ۸ اردیبهشت ماه، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، خرید و فروش کردند.

در این روز، نماد فملی بیشترین اثر مثبت و نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

در معاملات این روز، شاخص فرابورس ایران با ۸۰ واحد افت، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

روز شنبه، معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۱۴ هزار داد و ستد، افزون بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ سهم و اوراق مالی را خرید و فروش مالکیت کردند.

در این روز، نمادهای تجلی، حسینا و فجهان بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به افزایش شاخص کل بورس تهران که در پایان معاملات با یک هزار و ۲۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد. و روند بورس در آخرین روز بورسی هفته گذشته ، و همچنین افت ۸۰ واحدی شاخص فرابورس ایران، احتمال نوسان افزایش اندک شاخص بورس در روز یکشنبه وجود دارد، البته باید منتظر باشیم که بورس یکشنبه میل به صعود دارد یا سقوط؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان