تعطیلی احتمالی مدارس اهواز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره تعطیلی احتمالی مدارس اهواز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

تعطیلی احتمالی مدارس اهواز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان به علت آلودگی هوا یا بارش ها، فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان