مدارس خراسان جنوبی و بیرجند فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان جنوبی و بیرجند دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان جنوبی و بیرجند فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان جنوبی و بیرجند دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس خراسان جنوبی و بیرجند فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان جنوبی و بیرجند دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان خراسان جنوبی در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید. 

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت بارش ها، فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: ناپایداری‌های جوی در استان تا فردا (دوشنبه) ادامه دارد و در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر شده‌ است.

جواد نخعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز و فردا دمای هوا نیز به صورت نسبی و میانگین چهار تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

وی گفت: وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار و رعد و برق، وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی‌ و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها به ویژه در نیمه شرقی استان، برخورد صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد و کوهپایه‌ای، احتمال رخداد دمای صفر درجه صبح دوشنبه در مناطق کوهستانی از مخاطرات فعالیت توده هوای ناپایدار جوی است.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: منطقه اثر این سامانه شهرستان‌های سربیشه، درمیان، زیرکوه، قاینات، بیرجند، نهبندان و خوسف اعلام شده است که شرق و شمال استان را شامل می‌شود.

وی افزود: بیشترین بارندگی استان در شبانه‌روز گذشته به ترتیب با ۱۷ میلیمتر در ایستگاه کنگان و ۱۲ میلیمتر در درمیان و کهنو به ثبت رسیده‌ همچنین در ایستگاه فرودگاهی بیرجند هشت میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

نخعی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خضری با کمینه دمای ۶ درجه بالای صفر سردترین و دهسلم با ۳۱ درجه گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان بود و تغییرات دمایی در بیرجند هم بین ۹ و ۲۰ درجه به ثبت رسیده‌ است.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۲۳ فروردین در خراسان جنوبی فعال شد که از روز شنبه هفته جاری در اغلب مناطق استان شدت گرفت و علاوه بر خوشحالی مردم و کشاورزان، جاری شدن سیلاب خساراتی نیز بر جای گذاشت.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی پیش از این ۲ هشدار نارنجی صادر کرده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب ۲ راه ارتباطی در این استان مسدود شده است.

سرهنگ علیرضا رضایی روز یکشنبه افزود: جاده بیرجند به اسدیه در پنج کیلومتری اسدیه و مسیر اسدیه به سربیشه حوالی روستای گزند بسته است و در زمان حاضر تردد امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه راهداری مشغول بازگشایی این مسیرها است گفت: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبیی اظهار کرد: رانندگان در صورت لزوم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی هم اعلام کرد: ناپایداری‌های جوی در استان تا فردا (دوشنبه) ادامه دارد و در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر شده‌ است.

وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار و رعد و برق، وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی‌ و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها به ویژه در نیمه شرقی استان، برخورد صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد و کوهپایه‌ای، احتمال رخداد دمای صفر درجه صبح دوشنبه در مناطق کوهستانی از مخاطرات فعالیت توده هوای ناپایدار جوی است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد