گزارش صفحه اقتصاد از خدمات همراه بانک فراز ایران زمین

همراه بانک فراز ایران زمین و نکات کاربردی درباره آن

همراه بانک فراز ایران زمین یکی از همراه بانک های پرکاربرد است که دارای قابلیت های زیادی برای مشتریان است. در این مطلب با نکات کاربردی درباره آن آشنا شوید.

همراه بانک فراز ایران زمین و نکات کاربردی درباره آن

صفحه اقتصاد - سمیرا عسکری - همراه بانک فراز ایران زمین یکی از همراه بانک های پرکاربرد است که دارای قابلیت های زیادی برای مشتریان است. در این مطلب با نکات کاربردی درباره آن آشنا شوید.

همراه بانک جدید بانک ایران زمین با نام «فراز» امکان دریافت طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی و پرداختی را برای شما فراهم می‌کند. نکته جالب توجه این برنامه‌ کاربردی استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی در مراحل طراحی «فراز» است.
به گزارش صفحه اقتصاد، همراه بانک فراز خدمتی جدید از بانک ایران زمین است که برای سهولت دسترسی کاربران و مشتریان به خدمات بانکی غیرحضوری منتشر شده است. همراه بانک فراز ایران زمین به مشتریان این امکان را می‌دهد که خدمات بانکی و پرداختی را به صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعب انجام دهند.

بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین "بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

رسیدن به بانک تمام دیجیتال

استفاده از فناوری و تکنولوژی در حوزه بانکداری، در سال‌های اخیر به شکل چشمگیری افزایش یافته است. با ورود فناوری‌های جدید، بانک‌ها توانسته‌اند خدمات خود را به مشتریان بهبود بخشند و در کنار این موضوع، امنیت بیشتری نیز به آنها ارائه دهند.

به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین، تراکنش‌ها در این بانک رشد چشمگیری داشته و این مهم بیانگیر تحقق چشم انداز بانک ایران زمین در جهت رسیدن به بانک تمام دیجیتال است. برهمین اساس بانک ایران زمین توانست در سال گذشته با رشد ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکداری دیجیتال خود، رکوردی بی سابقه در این حوزه را به ثبت برساند.

همراه بانک فراز ایران زمین و نکات کاربردی درباره آن

هوش مصنوعی به یکی از فناوری‌هایی که در صنعت بانکی استفاده می‌شود، تبدیل شده است. استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و بهره‌برداری از داده‌ها و اطلاعات درست، به بانک‌ها کمک می‌کند تا بخش مشتری محور و فناورتری باشند و هزینه‌های خود را کاهش دهند.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی در همراه بانک ایران زمین

هوش مصنوعی در حوزه بانکداری، به یک قطعه جدایی‌ناپذیر تبدیل شده است. بانک‌ها در حال ادغام این فناوری‌ها در محصولات و خدمات خود هستند تا به روز باشند و بتوانند با رقبای خود رقابت کنند. شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری‌های مالی در ایران نیز، از ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتریان خود استفاده می‌کنند.

بانک ایران زمین از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای احراز هویت مشتریان خود در برنامه‌ کاربردی همراه بانک جدید خود به نام « فراز » استفاده کرده است. این امکان به مشتریان این بانک داده شده است که با مراجعه به همراه بانک فراز، حساب آنلاین خود را به راحتی ایجاد کنند و امور بانکی خود را انجام دهند.

همراه بانک فراز ایران زمین و نکات کاربردی درباره آن

برای استفاده از این برنامه کاربردی، می‌توانید ابتدا سپرده خود را غیرحضوری باز کنید و سپس به نزدیکترین شعبه بروید و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید.

با استفاده از همراه بانک فراز، می‌توانید انتقال وجه را به کارت بانکی‌های مختلف انجام دهید. همچنین می‌توانید از سپرده خود به سپرده دیگری، شبا یا شماره موبایل انتقال وجه دهید.

از دیگر خدمات همراه بانک فراز ایران زمین، می‌توان به خدمات چک، تسهیلات، شعب بانک، گزارش تراکنش‌ها، ماشین حساب بانکی، دریافت صورتحساب و پرداخت قبوض و کمکهای مردمی اشاره کرد.

امکان مشاهده شعب بانک و گزارش تراکنش ها در فراز

در همراه بانک ایران زمین امکان مشاهده شعب بانک، امکان مشاهده گزارش تراکنش ها، دریافت شبا، مشاهده نرخ ارز وجود دارد. کاربر در این برنامه به پرداخت صورت حساب دسترسی داشته و امکان خرید شارژ، پرداخت قبوض و کمک های مردمی را خواهد داشت.

همراه بانک فراز ایران زمین و نکات کاربردی درباره آن

همراه بانک فراز ، یک سرویس پرداخت سریع، آسان و امن بوده که کاربران با نصب آن به مواردی از جمله تلفن بانک، اینترنت بانک، خدمات پیام کوتاه و موارد دیگر دسترسی پیدا خواهند کرد. کاربر با استفاده از همراه بانک بدون مراجعه حضوری به بانک امکان دسترسی به تلفن بانک، اینترنت بانک، خدمات پیامک کوتاه و غیره از طریق گوشی تلفن همراه خود را خواهد داشت.

بانک ایران زمین در راستای استفاده از فناوری نوین، ایجاد بستری جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیک به کاربران و همچنین سهولت دسترسی افراد به خدمات این بانک، همراه بانک ایران زمین را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. همراه بانک ایران زمین یک اپلیکیشن جهت نصب بر روی گوشی همراه بوده و شامل بخش های مختلف جهت ارائه خدمات بانکی به مشتریان است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد