صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

نشان عالی مدیر سال و اعطای آن به مدیرعامل بانک صادرات ایران

در طی هفتمین اجلاس سراسری نشان که به منظور اهدای تندیس ویژه «نشان عالی مدیر سال» برگزار شد، این تندیس به جناب آقای سید ضیاء ایمانی تعلق گرفت.

نشان عالی مدیر سال و اعطای آن به مدیرعامل بانک صادرات ایران

صفحه اقتصاد - حمیدرضا محمدرضایی: در طی هفتمین اجلاس سراسری نشان که به منظور اهدای تندیس ویژه «نشان عالی مدیر سال» برگزار شد، این تندیس به جناب آقای سید ضیاء ایمانی تعلق گرفت. آقای ایمانی مدیرعامل بانک صادرات است. هدف از اعطای این نشان، تجلیل از مدیران دانش بنیان و افراد فعال در اقتصاد مقاومتی کشور خواهد بود.

به نقل از بیانیه ای که توسط روابط عمومی بانک صادرات منتشر شده، برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان در این اجلاس شرکت داشتند؛ همین طور مدیران نظام بانکی، اصحاب رسانه، کارشناسان و بسیاری از فعالان بخش های مختلف صنعتی در هفتمین اجلاس شرکت کردند. از میان تمامی افراد شرکت کننده، تندیس «نشان عالی مدیر سال» به مدیر عامل بانک صادرات تعلق گرفت.

شرایط فعلی تسهیلات در نظام بانکی کشور

یکی از موضوعاتی که در هفتمین اجلاس سراسری مورد بررسی قرار گرفت، وضعیت نرخ تسهیلات در نظام بانکی کشور بود. جناب آقای امیر یوسفیان، یکی از اعضای هیئت مدیره بانک صادرات با اشاره به این مورد بیان کرد، تقاضای زیادی برای انواع تسهیلات بانکی در سطح کشور مطرح می شوند؛ زیرا نرخ تسهیلات در نظام و سیستم بانکداری ایران، ارزان تر از بسیاری کشور های دیگر بوده و می توان گفت نسبت تسهیلات به تورم، نصف محاسبه شده است.

یکی از اهداف مطرح شده در این اجلاس، در نظر گرفتن شرایطی برای تسهیلات بانکی است که بتواند نیاز و تقاضای مطرح شده را جوابگو باشد؛ زیرا با وجود محدودیت های بین المللی و کمبود منابع موجود فعلی، بانک ها توانایی پاسخگویی به این فشار تقاضا را ندارند. یکی از تدابیر در نظر گرفته شده برای زمان استمرار داشتن تقاضا های تسهیلات، کاهش فروش اعتباری و افزایش دادن فروش نسیه در صنایع خواهد بود؛ همین طور باید اتکای بیشتری به ارز داخلی کشور و ریال در صنایع گوناگون ایجاد شود.

استمرار تقاضای تسهیلات بانکی و اشتغال زایی

از دیگر برنامه هایی که بانک صادرات ایران برای برآورده کردن نیاز به تسهیلات بانکی در نظر گرفته، اشغال زایی و ایجاد شغل در واحد های تولیدی و صنعتی خواهد بود. در سال گذشته به تقریب حدود 80 هزار شغل جدید ایجاد شد و توانست حدود 500 هزار نفر را به محیط های شغلی وارد کند. برای اینکه چنین وضعیتی استمرار داشته باشد، نیاز است تا در سال جاری حدود 25 هزار شغل جدید ایجاد شده و بیش از 315 هزار نفر وارد فضای شغلی و کاری شوند.

میزان تسهیلات بانک صادرات در سال گذشته و برنامه آن برای سال جاری

در سال گذشته بیش از دو میلیون و 270 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط بانک صادرات اعطا شد. برنامه بانک صادرات برای سال جاری در نظر گرفتن بودجه یک میلیون و 185 هزار ریالی برای اعطای تسهیلات بانکی است. از این مبلغ 250 هزار میلیارد ریال مربوط به تسهیلات جدید و مابقی مربوط به تجدید تسهیلات قبلی خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد