برخورد جدی با گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان

در این خبر از صفحه اقتصاد به برخورد جدی با گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان پرداخته شده است. با ما همراه باشید!

برخورد جدی با گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان
صفحه اقتصاد -

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران در خصوص شیوه ارسال شکایت در زمینه گران فروشی آجیل و خشکبار نکاتی را مطرح و تصریح کرد: به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان حتما رسیدگی می‌شود.

غلامرضا خدامی - رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران - توضیح داد: فروشگاه‌های مجازی فروش آجیل و خشکبار در صورتی که پروانه کسب داشته باشند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت می‌کنند و می‌توانند به فروش اقلام خود در فضای مجازی بپردازند؛ ولی نباید قیمت فروشگاه فیزیکی آنها با مجازی‌شان تفاوتی داشته باشد و صرفاً باید برای هزینه ارسال، یک مبلغ مشخص‌شده‌ای را دریافت کنند.

وی با اشاره به شکایت‌های متعدد از فروشگاه‌های آنلاین فروش آجیل و خشکبار ادامه داد: متأسفانه شکایت زیادی از سکوهای مجازی فروش آجیل و خشکبار دریافت کرده‌ایم که گاهی اوقات، جو جامعه را آشفته کرده‌اند. مثلاً در سال ۱۴۰۱ چند فروشگاه مجازی غیرمجاز، پسته را به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کردند و مشکلات زیادی به وجود آوردند و ما به این موارد رسیدگی می‌کنیم.

بنا بر اعلام اتاق اصناف تهران، خدامی افزود: اگر افراد از فروشگاه فیزیکی و مجازی شکایتی داشته باشند این موارد را دریافت کرده و به این شکایت‌ها رسیدگی کرده و نتیجه را به آنها اعلام می‌کنیم و مبلغ خسارت از واحد صنفی دریافت می‌شود و به مشتری خسارت‌دیده برگردانده می‌شود. افراد می‌توانند شکایت‌های خود را به شماره تلفن ۳۳۱۱۲۳۱۳ فاکس کرده و یا به شماره ۰۹۳۵۱۵۰۰۹۸۰ در ایتا، سروش و روبیکا شکایت خود را ثبت کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه