آخرین خبر از پرداخت مطالبات گندمکاران و خرید تضمینی گندم امروز شنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ | چه خبر از خرید تضمینی گندم؟

در این خبر به آخرین خبر از پرداخت مطالبات گندمکاران و خرید تضمینی گندم امروز شنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آخرین خبر از پرداخت مطالبات گندمکاران و خرید تضمینی گندم امروز شنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ | چه خبر از خرید تضمینی گندم؟
صفحه اقتصاد -

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور مستقر در ساری مرکز مازندران گفت که تاکنون ۱۰۴ هزار تن گندم مازاد بر مصرف نیاز کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

عباسعلی وفایی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد.

خرید تضمینی گندم در مازندران از مرز ۱۰۴ هزار تن گذشت

وی میزان مصرف سالانه آرد مازندران را ۴۷۰ تا ۴۸۰ هزار تن ذکر کرد و اظهار کرد: تاکنون ۲۶۸ هزار تن گندم وارد این استان شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: علاوه بر این حدود ۱۷ هزار تن گندم از بنادر شمالی و حدود ۱۵ هزار تن نیز از طریق بناد جنوب کشورمان وارد مازندران شد.

وی میزان مصرف ماهانه آرد در مازندران را نیز حدود ۳۲ هزار تن اعلام و تصریح کرد: با بررسی ها و آزمایش های صورت گرفته، حدود ۸۰ درصد گندم های وارداتی به مازندران از کیفیت مناسبی برخوردار است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در مازندران گفت که ۱۱۲ هزار کیسه آرد نیز در قالب ترمیمی در اختیاران فرمانداران شهرستان های استان قرار گرفت تا نسبت به نحوه توزیع آن در بین واحدهای خبازی استان اقدام کنند.

وفایی نژاد با بیان اینکه ۲۲۱ هزار کیسه آرد فوق العاده و مناسبتی نیز تامین و نسبت به توزیع آن اقدام شد، افزود: همچنین ۸۰ تن آرد سهمیه ای مربوط به اربعین تحویل ستاد عتبات عالیات شد تا نسبت به توزیع آن در بین موکب داران اقدام کنند.

سالانه حدود ۳۸۰ هزار تن و ماهانه ۳۱ هزار تن آرد بین بیش از چهار هزار و ۶۰۰ واحد خبازی که مسوولیت پخت نان در مازندران را برعهده دارند، توزیع می شود. در استان حدود پنج هزار واحد نانوایی وجود دارد و براساس آمار رسمی سرانه نانوایی در مازندران از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمد کریم طهماسبی نیا

    اگر مسئولین بفکر مردم وخودکفائی مملکت ازنظر گندم باشند باید اولا نهادهای اعم ازکود سیاه وسفید بقیمت یارانه ای تحویل کشاورز وپول گندم را زود پرداخت کنند زیرا کشاورز کارخانه دار نیست قیمت تولید را اضافه کند چشم به دست دولتمردان است

  • M

    زجرش برا کشاورز که هنوز پول زحمتشو‌ نگرفته تبلیغش هم به کام مسئولین بی کفایت

  • ناشناس

    چرا پول گندم نمی‌دهند پول برای عراق وغزه هست برای مردم ایران نیست این نماز و الله اکبر قبول نیست

  • جعفر

    اره از پولش بگید کلاهبرداری که راحته
    اولین شرط مسلمانی دروغ نگفتنه ..........‌وو

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد