مهلت نهایی انتخاب گزینه برداشت در همستر کامبت

پروژه ایردراپ همستر کامبت (Hamster Kombat) از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های مبتنی بر تلگرام است که دارای پرمخاطب‌ترین کانال تلگرامی در جهان است.

مهلت نهایی انتخاب گزینه برداشت در همستر کامبت
صفحه اقتصاد -

کانال اطلاع‌رسانی این پروژه اخیرا دو اطلاعیه مهم منتشر کرده است که اطلاعات موردنیاز کاربران درباره ایردراپ این پروژه را کامل‌تر می‌کند.

کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت، اطلاعیه‌ای درباره مهلت نهایی انتخاب گزینه برداشت و همچنین معرفی یک صرافی بدون کارمزد برای واریز و برداشت توکن‌‌های HMSTR منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه مطلب از محتوای کامل این اطلاعیه‌ها باخبر شوید.

کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا در پستی اعلام کرده است که کاربران این پروژه تنها تا ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) فرصت دارند تا روش برداشت توکن‌های خود را در این پلتفرم مشخص کنند. پس از این تاریخ، دیگر امکان تغییر وجود نخواهد داشت. در این اطلاعیه آمده است:

اگر با انتخاب گزینه برداشت در صرافی‌های متمرکز مشکل داشتید، این خبر برای شماست. ما این مشکلات را حل کردیم و حالا شما می‌توانید گزینه‌ای را که مناسب شماست به‌صورت امن انتخاب کنید.

و یک خبر بزرگ دیگر، اگر هر زمانی نظرتان درباره گزینه‌ای که انتخاب کردید عوض شد، به‌راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه Reset، گزینه دیگری را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که تنها تا ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) فرصت دارید که گزینه برداشت موردنظرتان را انتخاب کنید.

اطلاعیه همستر کامبت - منبع: کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت در تلگرام

اطلاعیه همستر کامبت – منبع: کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت در تلگرام

پلتفرم ابی (Ebi) راه‌ حلی برای حذف دردسرهای احراز هویت در واریز توکن‌های HMSTR

پروژه همستر کامبت همچنین در پیام دیگری در کانال اطلاع‌رسانی خود، صرافی جدیدی را برای برداشت و واریز توکن‌های HMSTR معرفی کرده است. این پروژه اعلام کرد:

اگر با طی کردن فرآیند احراز هویت مشتری (KYC) در صرافی‌های بایننس (Binance)، اوکی‌اکس (OKX) و بای‌بیت (Bybit) مشکل دارید، نگران نباشید. شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم ابی (Ebi) واریز آف‌چین توکن‌های خود را انجام دهید. در این پلتفرم نیازی به طی کردن فرآیند احراز هویت ندارید.

همچنین اگر از کد تبلیغاتی HAMSTER استفاده کنید این پاداش‌ها را دریافت خواهید کرد:

  • ۱۰,۰۰۰ امتیاز برای انجام ثبت نام
  • ۱۲,۵۰۰ امتیاز برای برداشت توکن‌های HMSTR
  • ۲۵,۰۰۰ امتیاز برای انجام اولین معامله خود در این صرافی

اطلاعیه همستر کامبت - منبع: کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت در تلگرام

اطلاعیه همستر کامبت – منبع: کانال اطلاع‌رسانی همستر کامبت در تلگرام

پلتفرم ابی، رویکردی ساده برای واریزهای آف‌چین، به‌ویژه برای هولدرهای توکن HMSTR ارائه می‌دهد. در این صرافی کاربران می‌توانند بدون نیاز به انجام مراحل احراز هویت، توکن‌های همستر (HMSTR) خود را واریز و برداشت کنند. همچنین در این پلتفرم برای واریزهای آف‌چین نیاز به پرداخت کارمزد تراکنش نیست و این موضوع هزینه کاربران را نیز پایین‌تر می‌آورد.

آغاز همکاری صرافی بیت‌گت (BitGet) و پروژه همستر کامبت

طبق اخبار منتشر شده، صرافی بیت‌گت (BitGet) اخیرا در راستای یک همکاری با پروژه همستر کامبت، اعلام کرده است که کاربران این صرافی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت کارمزد، توکن‌های HMSTR خود را در بستر تلگرام برداشت کنند. هدف این مشارکت فراهم کردن دسترسی آسان کاربران این صرافی به توکن‌های همستر، قبل از لیست شدن رسمی آن‌ها در صرافی‌ها است. صرافی بیت‌گت هنوز به‌صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده است. همچنین، این صرافی نیاز به احراز هویت دارد.

لیست شدن توکن HMSTR در صرافی بیت‌گت برای تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) برنامه‌ریزی شده است. این لیستینگ یک گام مهم برای صرافی بیت‌گت و همچنین پروژه همستر کامبت محسوب می‌شود

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد