امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن ملی صنایع پلیمر ایرانسامانه چک امن دیجیتال (چکاد) با مشارکت بانک تجارت رونمایی شدرونمایی سامانه تسهیلات غیرحضوری ازدواج بانک تجارت

گوشه ای از اقدامات بانک تجارت در سال ۱۴۰۱

طی هفت‌ماهه نخست سال 1401 بین شبکه بانکی کشور محقق شد؛ طبق آمار بانک مرکزی، بانک تجارت به رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در زمینه فعالیت‌های ارزی در بخش واردات

گوشه ای از اقدامات بانک تجارت در سال 1401

صفحه اقتصاد - در این گزارش به توضیحاتی درباره گذری بر گوشه ای از اقدامات بانک تجارت در سال 1401 پرداخته شده است.
جزئیات این گزارش به شرح زیر است:

اعطای بیش از ۱۲۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه بانک تجارت ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.

رتبه نخست بانک تجارت در زمینه فعالیت‌های ارزی

طی هفت‌ماهه نخست سال 1401 بین شبکه بانکی کشور محقق شد؛ طبق آمار بانک مرکزی، بانک تجارت به رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در زمینه فعالیت‌های ارزی در بخش واردات کشور دست یافت.

امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن ملی صنایع پلیمر ایران

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایرانپلاست تفاهمنامه همکاری سه‌جانبه بانک تجارت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و انجمن ملی صنایع پلیمر ایران بسته شد.

مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم گفت: این تفاهمنامه موجب می‌شود که زنجیره تامین مالی کامل، مناسب و تسهیل‌گر برای تولید خدمات از صنایع بالا دستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت پتروشیمی مهیا شود.
به گفته وی: بانک تجارت در سال 1400 بالغ بر ۳ میلیارد دلار در حوزه‌های مختلف صنعت نفت و پتروشیمی سرمایه‌گذاری داشته و بالغ بر ۱۴ میلیارد دلار از حجم تعاملات ارزی و بین‌المللی این حوزه را ساماندهی کرده است.
صدور ۷۰ هزار میلیارد تومان ضمانتنامه ارزی و به همین میزان اعطای تسهیلات از دیگر اقدامات بانک تجارت برای حمایت از صنعت نفت و پتروشیمی بوده است.
مدیرعامل بانک تجارت: این بانک در تلاش است تا ضمن ارتباط موثر با دست‌اندرکاران بخش پایین‌دستی این صنعت، شرایطی را مهیا کنند تا از خام‌فروشی و نیمه‌خام‌فروشی، جلوگیری و زمینه جهش و خودکفایی مورد انتظار کشور در این حوزه فراهم شود.

سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) با مشارکت بانک تجارت رونمایی شد

در آبان ماه سال جاری سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی صالح‌آبادی رییس کل بانک مرکزی، هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از نمایندگان مجلس رونمایی شد س

رونمایی سامانه تسهیلات غیرحضوری ازدواج بانک تجارت

در مراسمی سامانه دریافت غیرحضوری تسهیلات ازدواج بانک تجارت با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک و امکانات موجود در احراز هویت و ارسال و دریافت الکترونیک اسناد، برای رفع دغدغه مشتریان برای مراجعات پرتکرار به شعب رونمایی شد.

رونمایی بانک تجارت از محصول صنعت‌یار (scf)

برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور بانک تجارت از محصول صنعت‌یار( مدل تامین مالی زنجیره ای(scf) برای شرکت‌های صنعتی) در گروه صنایع گیتی پسند اصفهان رونمایی کرد.

با توجه به وجود ظرفیت‌های بیشمار در صنایع کشور، بانک تجارت بر آن شد تا رونمایی از صنعت‌یار را در راستای حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار خود قرار دهد.

رونمایی "بازارچه تجارت" با همکاری گروه انتخاب

در راستای ارائه خدمات سفارشی‌سازی شده، بانک تجارت به بخش‌های مختلف بازار، از محصول بازارچه تجارت رونمایی کرد.

طبق بررسی ها، بازارچه تجارت در بستر پلتفرم این بانک ویژه اصناف امکان احراز هویت، افتتاح حساب و تخصیص اعتبار تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیرحضوری برای خرید محصولات از شرکت‌های تولیدی عضو بازارچه تجارت را فراهم کرد .

به عنوان یک روش نوین تامین مالی افزایش قدرت خرید خانوارها،توسعه فروش محصولات تولید داخل و تخصیص اعتبار با نرخ‌های متنوع از دیگر مزایای بازارچه تجارت است.

پرداخت بیش از ۹۹ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک تجارت

تا پایان آبان‌ماه سال جاری: بانک تجارت بیش از ۹۹ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و ۶۸ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده است.

گفتنی است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال 1400 حدود ۵۰ درصد در تعداد و ۱۴۵ درصد در مبلغ رشد داشته است.

تماس با "۱۵۵۴" بانک تجارت بدون پیش شماره

با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان، بانک تجارت از طریق مرکز ارتباط مشتریان امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد.

نسخه تحت وب همراه بانک تجارت در اختیار مشتریان قرار گرفت

در دی ماه سال جاری بود که بانک تجارت، به منظور تکمیل سبد خدمات غیرحضوری و پوشش ریسک‌های احتمالی نسخه IOS نسخه تحت وب همراه بانک تجارت از طریق نشانی hb.tejaratbank.ir در اختیار مشتریان این بانک قرار داد.

رونمایی بانک تجارت از محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت (BNPL)

برای اولین بار در شبکه بانکی کشور بانک تجارت، در دی ماه امسال محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت (BNPL) را رونمایی کرد که از طریق آن امکان خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد و پرداخت مبلغ خرید در پایان ماه برای مشتریان فراهم کرد.

کسب رتبه نخست بانک تجارت در فعالیت‌های ارزی

بر اساس خبرها، با اعلام بانک مرکزی، بانک تجارت طی بازه ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ در ارائه انواع ابزارهای پرداخت بابت واردات کالا و خدمات با کسب سهم ۹۵‏/۱۳ درصدی در میان بانک‌های عامل شبکه بانکی کشور رتبه نخست را کسب کرد.

ارائه خدمات تلفنبانک تجارت در بستر ۱۵۵۴

در راستای کاهش هزینه‌ها، بانک تجارت ارتقاء سطح امنیت و افزایش رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک را در بستر مرکز ارتباط مشتریان خود (۱۵۵۴) مهیا کرد.

بر اساس بررسی ها، این خدمت در شرایطی مهیا شد که ارائه خدمات تلفنبانک تجارت به مشتریان بانک در شهرستان‌ها پیش از این به صورت غیرمتمرکز و از طریق شماره تلفن اختصاصی برای هر استان امکان‌پذیر بود.

«باجت» بانک تجارت کانالی از ابزارهای نوین مالی

گفتنی است که یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را توانست به خود جلب کند. همانگونه که می دانید یکی از دغدغه‌های امروزی مردم جامعه، مدیریت هزینه‌های ماهانه و امکان خرید در زمان حال و پرداخت وجه آن در آینده است. به همین دلیل بانک تجارت، محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت ( BNPL ) را ارائه کرد تا این دغدغه به سادگی برطرف گردد. متقاضی، با استفاده از این محصول می‌تواند سبد متنوعی از کالا و خدمات مورد نیاز خود را تهیه و وجه آن را در پایان ماه بدون پرداخت سود، تسویه کند.

کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران

روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه در مراسم سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که با حضور جمعی از مدیران اقتصادی و مالی شرکت‌ها در سالن اجلاس سران، برگزار شد، بانک تجارت بر اساس شفافیت مالی برای چندیمین دوره متوالی موفق به دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

حساب وکالتی بانک تجارت

مشتریان دارای حساب در بانک تجارت برای انجام معاملات در بورس کالا و خرید خودرو از بورس می‌توانند به‌راحتی و به‌صورت غیرحضوری در چند دقیقه حساب خود را وکالتی کنند.

اعطای بیش از ۱۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

تا پایان دی‌ماه امسال بانک تجارت تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۵۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان اعطا کرده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد