دانلود دعای قرآن به سر شب نوزدهم ماه رمضان ۱۴۰۳ شیخ حسین انصاریان

قرآن به سر گرفتن یکی از اعمال خاص شبهای قدر می باشد که در اینجا با این اعمال را با صدای شیخ حسین انصاریان خواهید شنید.

دانلود دعای قرآن به سر شب نوزدهم ماه رمضان 1403 شیخ حسین انصاریان
صفحه اقتصاد -

دعای قرآن به سرگرفتن شب نوزدهم ماه رمضان با صدای شیخ حسین انصاریان از نظرتان می گذرد. یکی از اعمال شب‌های قدر این است که قرآن مجید را باز کند و در برابر خود گرفته و بگوید:

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ بِکِتابِکَ الْمُنْزَلِ وَمَا فِیهِ وَفِیهِ اسْمُکَ الْأَکْبَرُ وَأَسْماؤُکَ الْحُسْنىٰ وَمَا یُخافُ وَیُرْجىٰ أَنْ تَجْعَلَنِى مِنْ عُتَقائِکَ مِنَ النّارِ.

خدایا؛ از تو می‌خواهم به حق کتاب نازل شده‌ات و آنچه در آن است و در آن است نام بزرگ‌ترت و نام‌های نیکوترت و آنچه بیم‌انگیز است و امیدبخش، اینکه مرا از آزادشدگان از آتش دوزخ قرار دهی. سپس هر حاجت که دارد بخواهد. از دیکر اعمال شب‌های قدر این که قرآن مجید را روی سر بگذارد و بگوید:

اللّٰهُمَّ بِحَقِّ هٰذَا الْقُرْآنِ وَبِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ بِهِ وَبِحَقِّ کُلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فِیهِ وَبِحَقِّکَ عَلَیْهِمْ فَلَا أَحَدَ أَعْرَفُ بِحَقِّکَ مِنْکَ.

خدایا؛ به حق این قرآن و به حق کسی که آن را بر او فرستادی و به حق هر مؤمنی که او را در آن ستودی و به حق خود بر آنان، پس احدی شناساتر از تو به حق تو نیست. سپس ده مرتبه بگو «بِکَ یَا اللّٰهُ»

و ده مرتبه

«بِمُحَمَّدٍ»

و ده مرتبه

«بِعَلِیٍّ»

و ده مرتبه

«بِفَاطِمَةَ»

و ده مرتبه

«بِالْحَسَنِ»

و ده مرتبه

«بِالْحُسَیْنِ»

و ده مرتبه

«بِعَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ»

و ده مرتبه

«بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ»

و ده مرتبه

«بِجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ»

و ده مرتبه

«بِمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ»

و ده مرتبه

«بِعَلِیِّ بْنِ مُوسَى»

و ده مرتبه

«بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ»

و ده مرتبه

«بِعَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ»

و ده مرتبه

«بِالْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ»

و ده مرتبه

«بِالْحُجَّةِ»

به ذاتت ای خدا؛ به حق محمّد؛ به حق على؛ به حق فاطمه؛ به حق حسن؛ به حق حسین؛ به حق على بن الحسین؛ به حق محمّد بن على؛ به حق جعفر بن محمّد؛ به حق موسى بن جعفر؛ به حق على بن موسى؛ به حق محمد بن على؛ به حق على بن محمّد؛ به حق حسن بن على؛ به حق حجّت. پس هر حاجتى که دارى از خدا بخواه.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    دعای پایان مجالس
    نسئلک اللهم و ندعوک، باسمکَ العظیم الاعظم الاعزّ الاجلّ الاکرم، الهی بحقّ محمدٍ و علیٍ و فاطمهَ و الحسنِ و الحسین و تِسعهِ المعصومین من ذریه الحسین، استجب دعواتنا یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله. یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک. واکفنا یا قاضی الحاجات و یا کافی المهمات. انک علی کل شیء قدیر. برحمتک یا ارحم الرحمین.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان