شوک بزرگ در توپ طلا | وینیسیوس جونیور محبوب‌ترین بازیکن سال

در حالی که رودری برنده توپ طلا شد، وینیسیوس جونیور در نظرسنجی اکیپ به عنوان محبوب‌ترین بازیکن سال انتخاب شد و اختلاف چشم‌گیری با سایر بازیکنان داشت.

شوک بزرگ در توپ طلا | وینیسیوس جونیور محبوب‌ترین بازیکن سال
صفحه اقتصاد -

نشریه فرانسوی اکیپ و فرانس فوتبال، که برگزارکننده مراسم توپ طلا هستند، امسال بار دیگر با اعلام برنده، دنیای فوتبال را به تکاپو انداختند. برخلاف انتظار بسیاری، وینیسیوس جونیور که طرفداران زیادی داشت، نتوانست توپ طلا را به دست آورد و این جایزه مهم به رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، رسید. این اتفاق برای هواداران وینیسیوس ناامیدکننده بود و واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت.

نظرسنجی اکیپ | وینیسیوس محبوب‌ترین بازیکن شد

اکیپ با توجه به واکنش‌های هواداران، در وبسایت خود نظرسنجی‌ای برای انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال برگزار کرد. نتیجه نظرسنجی نشان داد که وینیسیوس جونیور، با کسب 41.3 درصد آرا، با اختلاف زیاد به عنوان محبوب‌ترین بازیکن سال انتخاب شد، در حالی که رودری با 13.5 درصد و جود بلینگام با 10.3 درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. این انتخاب بیانگر این است که هواداران ارزش زیادی برای وینیسیوس قائل هستند، حتی اگر او نتوانسته باشد توپ طلا را کسب کند.

ژابی آلونسو | مربی محبوب سال

در بخش مربیان مرد، ژابی آلونسو سرمربی موفق و جوان بایرلورکوزن، توانست در رقابت با مربیان بزرگی چون کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا، عنوان بهترین مربی سال را از دیدگاه مخاطبان اکیپ به دست آورد. آلونسو با 51.2 درصد آرا در صدر این فهرست قرار گرفت، آنچلوتی با 31.6 درصد دوم شد و گواردیولا با 8.2 درصد به مقام سوم رسید.

بازیکن زن سال | درخشش آیتانا بونماتی

در بخش بازیکنان زن، آیتانا بونماتی، بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با 29.1 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن زن سال انتخاب شد. الکسیا پوتیاس هم‌تیمی و هم‌وطن او با 17 درصد آرا دوم و ماریا آنتونیتا با 8.2 درصد در رتبه سوم قرار گرفتند. بونماتی با عملکرد درخشانش در رقابت‌های بین‌المللی و باشگاهی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

جایزه کوپا | درخشش لامین یامال

در بخش جایزه کوپا که به بهترین بازیکن جوان اختصاص دارد، لامین یامال بازیکن جوان و بااستعداد بارسلونا، با کسب 77.4 درصد آرا در صدر قرار گرفت و جایزه را از آن خود کرد. وارن زئیر امری و آردا گولر به ترتیب با 7.8 درصد و 3.9 درصد آرا دوم و سوم شدند. لامین یامال، با عملکرد استثنایی خود در این فصل، نشان داده است که آینده درخشانی در فوتبال پیش رو دارد.

جایزه یاشین | مایک مانیان بهترین دروازه‌بان سال

در بخش دروازه‌بانان و جایزه یاشین، مایک مانیان، دروازه‌بان فرانسوی میلان، با 39.5 درصد آرا به عنوان بهترین دروازه‌بان سال انتخاب شد. آندری لونین با 16.8 درصد و امیلیانو مارتینز، قهرمان جام جهانی 2022 با تیم ملی آرژانتین، با 9.1 درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

واکنش هواداران و آینده جوایز توپ طلا

مراسم امسال توپ طلا و نتایج نظرسنجی اکیپ نشان می‌دهد که بین دیدگاه کارشناسان و هواداران فوتبال تفاوت‌های قابل توجهی وجود دارد. در حالی که رودری به عنوان برنده توپ طلا انتخاب شد، محبوبیت وینیسیوس جونیور در بین هواداران قابل چشم‌پوشی نیست. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت رای هواداران در دنیای فوتبال و نقش آن‌ها در حمایت از بازیکنان مورد علاقه‌شان است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد