وعده طوفانی موسیمانه به هواداران استقلال | استقلالی ها بخوانید

در این خبر به وعده بزرگ موسیمانه به هواداران استقلال پرداخته شده است.

وعده طوفانی موسیمانه به هواداران استقلال | استقلالی ها بخوانید
صفحه اقتصاد -

لیگ نخبگان فقط رونالدو و سادیو مانه نیست، ما الاهلی و الهلال را پیش‌رو داریم: بزرگترین‌ها و قهرمان قهرمانان!

موسیمانه پس از این که شش ماه قبل از هدایت ابها در لیگ عربستان کنار رفت، روی نیمکت تیم دیگری ننشسته بود، اما بالاخره با باشگاه استقلال در لیگ برتر ایران به توفق رسید تا جانشین رسمی جواد نکونام شود و برای جبران نتایج ضعیف این تیم در ابتدای فصل تلاش کند.

بولت مس رفسنجاناو در حالی هدایت این تیم را برعهده گرفت که استقلال در آستانه بازی برابر النصر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب تیمش بود. با این وجود، این مربی نتوانست به این تیم که در نهایت این بازی را با گلی دیرهنگام از آیمریک لاپورت به النصر واگذار کرد کمک کند.

این شکست به این معنا بود که استقلال از سه دیداری که در این مسابقات انجام داده تنها سه امتیاز به دست آورده و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی غرب آسیا قرار گرفته است و برای این که شانس صعود داشته باشد باید تلاش بیشتری در دیدارهای پیش‌رو به کار بگیرد.

موسیمانه در گفت‌وگو با ۹۴۷ درباره دلیل غیبتش در این بازی اظهار داشت:

«زمان‌بندی، امضای قرارداد، کارهای اداری و در عین حال به این دلیل که شما نمی‌توانید شب حرکت کنید چون ما صبح روز بازی رسیده بودیم. بازی شب برگزار شد و ما همان روز صبح آمده بودیم. منظورم این است که قرار است چه تاثیری جز خوش و بش با افراد داشته باشید؟

ما قرار نیست که فقط به فکر یک بازی برابر تیم کریستیانو رونالدو یا سادیو مانه باشیم. منظورم این است که اگر به این گروه نگاه کنید، از خودتان خواهید پرسید که دیگر قرار است در چه جایگاهی قرار داشته باشید. تیم بعدی‌ای که قرار است با آن روبرو شویم از بازیکنانی مانند کالیدو کولیبالی، ادوارد مندی، روبرتو فیرمینو و ریاض محرز بهره می‎‌برد. حالا شما به من بگویید که کدام بهتر است؟

پس از آن هم الکساندر میتروویچ را در الهلال داریم که سابقه قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد. دیگر چیزی بزرگ‌تر از این نیست. همه ستاره‌های بزرگی که اروپا را ترک کردند و به خلیج فارس آمدند اینجا هستند، قهرمان قهرمانان. اما باید وارد این آتش شویم. ما شانس صعود داریم و تیم خوبی هستیم، فقط در حال حاضر در اوج نیستیم.

ما تیمی بزرگ هستیم که دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌ها در خاورمیانه. شما نمی‌توانید این موضوع را رد کنید. استقلال تیم بزرگی است.»

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد