گزارش و فیلم بازی استقلال و ذوب آهن امشب ۲۷ مهر ۱۴۰۳

استقلال و ذوب آهن در تنها دیدار امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳ و از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.

گزارش و فیلم بازی استقلال و ذوب آهن امشب ۲۷ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

برای مشاهده بازی استقلال و ذوب آهن از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

https://telewebion.com/live/tv۳

امروز استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال که پس از استعفای جواد نکونام هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده، با هدایت موقت سهراب بختیاری‌زاده به میدان خواهد رفت تا پس از بازی با هوادار، این دومین تجربه حضور او روی نیمکت آبی‌پوشان باشد.

آبی‌ها پیش از فیفا دی، موفق شدند تیم مهدی رحمتی را از پیش رو برداند. استقلال امیدوار است با کسب سه امتیاز این بازی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد و به رتبه ششم صعود کند. با توجه به بازی مهم مقابل النصر عربستان در هفته آینده، شرایط روحی و فنی استقلال در این دیدار اهمیت زیادی دارد.

در سوی دیگر، ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی، تیمی سرسخت نشان داده است. این تیم موفق شده در بازی‌های اخیر مقابل مدعیانی مانند پرسپولیس و سپاهان به تساوی برسد و تراکتور را نیز در تبریز شکست دهد. نتایج خوبی که از ذوب‌آهن، یک تیم ترسناک و غول‌کش نشان داده بود.

دو شکست پیاپی در هفته‌های اخیر باعث شده تا انگیزه آبی‌های پایتخت برای پیروزی بیشتر شود. بخصوص باخت دور از انتظار برابر آلومینیوم با نتیجه چهار بر صفر که حالا ربیعی تلاش می‌کند تا آن شکست را جبران کند. استقلال در این بازی به دنبال کسب یک پیروزی مهم است، اما ذوب‌آهن با ساختار دفاعی محکم خود، کار آسانی برای حریف نخواهد بود.

بازی از هفته هشتم – بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران 
جمعه: ۲۷/۰۷/۱۴۰۳؛ ساعت: ۱۸:۳۰ 
ورزشگاه: شهدای شهر قدس /  پنج هزار تماشاگر 
گروه داوری: امیر عرب براقی / کمک ها: فرهاد فرهادپور، حامد صفایی؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ / داور VAR: بیژن حیدری، کمک: مرتضی منصوریان / ناظر: محمدرضا فلاح


ترکیب استقلال:
محمد رضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، حسین اسلامی، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو
سرمربی: سهراب بختیاری زاده


ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیر حسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علی یاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی


لحظات حساس:

دقیقه 2: ارسال یک پاس بلند به پشت مدافعان استقلال، پیش از اینکه به علیاری برسد، با ضربه سر خالدآبادی همراه شد که از دروازه بیرون آمده بود.

دقیقه 3: ارسال قاضی پور از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر ناقص امید لطیفی همراه شد که توپ در دستان خالدآبادی آرام گرفت.

دقیقه 11: حرکت تماشایی رامین رضاییان از سمت راست و ارسال زمینی او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید که شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: روی یک کار ترکیبی دیدنی از سمت چپ، کاکوتا وارد محوطه جریمه شد که پاس او از مقابل بلانکو به شکل خطرناکی عبور کرد.


* در حاشیه:

* همسر و فرزندان رافائل سیلوا با حضور در جایگاه بانوان تماشاگر این دیدار شدند.

* با توجه به اینکه سیدحسین حسینی در این بازی غایب است، محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان دوم استقلال درون دروازه قرار می‌گیرد. خالد آبادی که به همراه غلامپور و امیرحسین نیک پور اولین نفرات تیم هنگام ورود به زمین بودند، توسط تماشاگران تشویق شد.

* پس از این هواداران استقلال، سیدحسین حسینی را نیز تشویق کردند.

* دست اندرکاران ورزشگاه شهر قدس از چمن‌های محوطه پشت دروازه‌ها برای ترمیم زمین استفاده می‌کنند که اصطلاحا به آن "بانک چمن" می‌گویند.

* احمد شهریاری رئیس هیات مدیره، فرشید سمیعی مدیرعامل و مطفی کارخانه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برای تماشاش این بازی در جایگاه VVIP حاضر شدند.

* فرشید سمیعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تا امشب تکلیف سرمربی تیم مشخص می‌شود گفت: ان‌شاالله. وی همچنین درمورد اینکه آیا ممکن است این موضوع به فردا کشیده شود، گفت: توکل بر خدا.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد