این ستاره طوفانی استقلال به نساجی پیوست

تیم فوتبال نساجی مازندران، آرمین سهرابیان ستاره خط دفاعی استقلال را به خدمت گرفت.

این ستاره طوفانی استقلال به نساجی پیوست
صفحه اقتصاد -

باشگاه نساجی، آرمین سهرابیان ستاره خط دفاعی استقلال را در پی اعلام نیاز ساکت الهامی، سرمربی نساجی برای تقویت بنیه دفاعی و بالا بردن ضریب اطمینان تیم به خدمت گرفت.

سهرابیان فصل گذشته ستاره خط دفاع استقلال بود، که علاوه بر عملکرد عالی در خط دفاع، گل‌های حساسی را برای آبی‌پوشان پایتخت به ثمر رساند، به‌عنوان بازیکن آزاد مورد توجه چند تیم مدعی قرار داشت، اما نساجی موفق شد این مدافع را به خدمت بگیرد.

آرمین سهرابیان در هفته‌های نخست فصل جدید لیگ برتر هم برای استقلال به میدان رفت اما امروز با عقد قرارداد رسمی به نساجی مازندران پیوست تا از این پس همراه بازیکنان این تیم محبوب شمالی باشد.

ضعیف‌ترین نساجیِ هفت بازی نخست ادوار لیگ برتر

مروری بر عملکرد تیم فوتبال نساجی مازندران در هفت بازی ابتدای لیگ بیست‌وچهارم و مقایسه آن با هفت بازی ابتدایی نساجی در ۶ دوره گذشته که در لیگ برتر حضور داشت نشان می‌دهد این تیم در فصل جاری رقابت‌ها کمترین امتیاز را نسبت به ۶ دوره گذشته داشت و ضعیف‌ترین عملکردش را ثبت کرده است.

تیم فوتبال نساجی مازندران امسال هفتمین دوره حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور را طی می‌کند. دوره‌ای که برای نساجی‌چی‌ها ابتدا با امیدواری ناشی از نتایج امیدوارکننده در ۱۳ هفته پایانی فصل گذشته و بقا در لیگ برتر آغاز شد، اما هفته به هفته این امیدواری‌ها کمرنگ‌تر شد.

نساجی در حال حاضر تیم پانزدهم جدول است و شرایط نامساعدی در جدول رقابت‌ها دارد. الهامی و بازیکنانش از هفت مسابقه‌ای که تا کنون انجام داده‌اند چهار تساوی و سه شکست ثبت کردند و تا اینجای فصل در کسب برد ناکام مانده‌اند.

حاصل تلاش نساجی در این هفت هفته کسب چهار امتیاز و قرار گرفتن در قعر جدول است. نتیجه‌ای که هواداران این تیم را نگران وضعیت آینده نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کرده و صدای اعتراض هواداران را نیز چند بار پس از پایان بازی‌ها بلند کرده است. در این هفت هفته فقط هوادار تهران ضعیف‌تر از نساجی عمل کرده و با سه امتیاز قعرنشین جدول رقابت‌ها است و سایر تیم‌ها همگی بالاتر از نساجی قرار دارند.

نگاهی به کارنامه نساجی در هفت بازی نخست ۶ فصل‌ گذشته لیگ برتر فوتبال کشور نشان می‌دهد که نگرانی هواداران چندان بیراه نیست. نساجی در این هفت مسابقه نه تنها از ۱۴ تیم بالاتر از خود در جدول ضعیف‌تر عمل کرده، بلکه از آمار و رکوردهای خودش در هفت مسابقه ابتدایی ۶ فصل گذشته لیگ برتر نیز عقب‌تر است.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد