روی این استقلال باید اسید ریخت!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکری علیه من هم حرف زده بود؛ این حرف‌ها برازنده دهان یک انسان نیست.

روی این استقلال باید اسید ریخت!
صفحه اقتصاد -

پرویز برومند گفت: تقریبا یکی دو هفته قبل می خواستم صحبت کنم و بگویم استقلال به یک بشکه اسید دارد تا از بالا تا پایین را بشوید و ببرد و از اول ساخته شود. هر کدام از رفقای ما رفتند آنجا و مربی شدند به نحوی فکر کردند استقلال برای خودشان است. این طرز فکر، آنها را زمین زد. به جز فرهاد مجیدی که موفق شد اما او هم فکر کرد استقلال برای خودش است.

اطلاعات آنلاین آورده است: در گزارش وی افزود: محمود فکری متوهم بود و علی منصوریان از فکری بدتر، جواد نکونامی هم که آمد و روز اول هواداران را سمت خودش کشید و در ادامه به دنبال کار خودش رفت. الان هم سهراب که رفیق من است آمده و کار می کند. من بد اینها را نمی گویم، واقعیتها را می گویم. مهمترین عنصر یک باشگاه پیشکسوت است اما اینها هر کدام شان سرمربی و مربی شدند با یارکشی و جذب لیدرها پیشکسوتان را خراب کردند. نه برای پیشکسوت ارزش قائل شدند و نه به هواداران استقلال که صاحبان اصلی تیم هستند فکر کردند.

برومند گفت: الان هوادار ناراضی است. پیشنهاد می کنم به دلیل اینکه در ایران کسی نیست که بتواند تیم را اداره کند یک مربی خارجی خوب بیاورند. هوادار صاحب تیم است و وقتی صاحب ناراضی است باید فکری اساسی کرد. این تیم هنوز با شخصیت ترین تیم ایرانی در آسیا است اما آن را نابود کرده اند. من از مربیان قدیمی یاد گرفتم که مربی ساکش روی دوشش است و امروز می آید و فردا می رود. در استقلال و پرسپولیس وقتی شما مربی می شوی باید از خودت اثر مثبتی باقی بگذاری. آنهایی که آمدند فقط خرابی به بار آوردند. خیلی ها ادعا کردند و رفتند. یکی گفت من از مکتب فلانی هستم، آن یکی گفت روی پرچم استقلال نماز می خوانم و ... همه اینها وقتی پای پول وسط آمد رفتند سراغ شکایت و شکایت کشی و ...

دروازه‌بان اسبق استقلال در ادامه بیان داشت: من هنوز چیزی از هلدینگ ندیده ایم. یک زمانی خود من گفتم خداراشکر که استقلال واگذار شد اما از زمانی که اینها تیم را گرفتند دائم اشتباه کرده اند. یا به اینها مشاوره اشتباه می دهند و یا خودشان کار را اشتباهی انجام می دهند.

برومند درباره حضور افرادی چون داوود حقدوست در باشگاه گفت: شخصیت آدم ها مشخص است. ایشان دو روز شد همه کاره و بعد هم رفت. دوست ندارم درباره پشت پرده این اتفاق حرف بزنم چون نمی خواهم با آبروی کسی بازی کنم. فقط یکی مثل من آدمی نیست که با تهدید کردن پست بگیرم.

پیشکسوت استقلال درباره برکناری جواد نکونام اظهار داشت: نمی دانم استعفا داد یا برکنار شد. جواد همبازی ما بود و حمایتش هم کردیم اما او از پیشکسوتان حمایت نکرد. می گفت من به خاطر استقلال هرکاری می کنم اما سنگ خودش را به سینه زد. استقلال حدود ۱۰ سال است که شده سکوی پیشرفت و معروفیت برای مدیران و مربیان و ...

وی گفت: بعد از آنکه روی این باشگاه اسید ریختیم باید از نو با حضور افراد موجه آن را ساخت. باید با خرد جمعی این مجموعه را دوباره ساخت. پیشنهادم به دوستانی که به استقلال می آیند این است که گذشته خود را فراموش نکنند و یادشان باشد که دوستان شان در استقلال چه سرنوشتی پیدا کردند. نتایجی که در این سالها استقلال با برخی از این آقایان گرفته است را آقا مدد جباری هم بدون ادعا می توانست بگیرد. متاسفانه اینها وقتی به این تیم می آیند و پست می گیرند حس مالکیت پیدا می کنند و یادشان می رود که استقلال به همه اسطوره هایی که در آن بازی کرده اند تعلق دارد و قبل از آنها نیز به طرفدارانش تعلق دارد. روح منصورخان پورحیدری شاد. از روزی که آن مرد بزرگ از بین ما رفت هر کسی به خودش اجازه داد حس مالکیت نسبت به استقلال پیدا کند و حق و حقوقی که نداشته را طلب کند.

برومند در پایان درباره صحبت های اخیر گفت: یکبار فکری علیه من هم حرف زده بود. این فرد توهم دارد. این حرف ها برازنده دهان یک انسان نیست. باید به حال این فرد تاسف خورد و بنده از بابت آن حرف های زشت و دور از شان انسانیت از همه افرادی که شنونده بودند عذرخواهی می کنم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد