آبی‌ها بازگشت را باشکوه می‌خواهند:

خلاصه بازی فوتبال استقلال - الغرافه قطر امشب ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

در این پست از صفحه اقتصاد گزارش فوتبال استقلال - الغرافه قطر امشب ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ از نظرتان می گذرد.

خلاصه بازی فوتبال استقلال - الغرافه قطر امشب ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

استقلال با یک نمایش فوق‌العاده سه بر صفر به پیروزی قاطعانه‌ای مقابل الغرافه قطر رسید و شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ نخبگان پشت سر گذاشت، آبی‌ها بهترین پیروزی روز نخست لیگ نخبگان را رقم زدند.

بازیکنان استقلال در نیمه نخست و در دقایق ابتدایی مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما حملات زیادی روی دروازه ایجاد نمی‌کردند و بیشتر در حال کنترل مسابقه بودند که رامین رضاییان مدافع آماده استقلال با ارسال تماشایی، مدافع الغرافه را وادار به اشتباه کرد و گل اول آبی‌ها در دقیقه 4 به ثمر رسید.

آبی‌ها در ادامه با کارهای ترکیبی که بلانکو و هافبک‌های استقلال انجام دادند چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند، اما به گل تبدیل نشد و استقلال نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند.

نیمه دوم استقلالی‌ها عملکرد هجومی بهتری داشتند و با حضور مهرداد محمدی در خلق موقعیت موفق‌تر بودند، رامین رضاییان و آرش رضاوند گل دوم و سوم استقلال را به ثمر رساندند تا شب خاطره‌انگیزی برای استقلالی‌ها در شهرقدس رقم بخورد.


لیگ نخبگان آسیا | 26 شهریور 1403 | هفته : 1 | ورزشگاه شهر قدس |

داور وسط: ما نینگ از چین - کمک داوران: ژو فی و ژانگ چنگ از چین - داور VAR: فو مینگ از چین - ژانگ لی از چین


ترکیب استقلال ایران:

سیدحسین حسینی - رافائل سیلوا - سامان فلاح - میلاد زکی‌پور (70-سیدابوالفضل جلالی) - رامین رضاییان - زبیر نیک نفس (84-رضاوند) - روزبه چشمی - دیدیه اندونگ - جلال‌الدین ماشاریپوف (84-کاکوتا) - محمدحسین اسلامی (70-مهرداد محمدی) - گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

2082133

ترکیب الغرافه قطر:

خلیفه ابوبکر - ماتیاس نانی - هیونسو جانگ - سیدو سانو - عبدالله یوسف (46-فادلالا) - فابریسیو دیاز (58-حامد) - فرجان ساسی - عاصم مادیبو - کومان (74-بوسافی)- احمد القانهی (74-مونتاری) - خوسلو
سرمربی: پدرو مارتینز

2082135

شرح گل:

دقیقه 4 - گل به خودی (استقلال 1 - 0 الغرافه) : ارسال خطرناک رامین رضاییان با اشتباه عبدالله یوسف به گل اول استقلال تبدیل شد تا آبی‌ها خیلی زود مقابل حریف قطری به گل برسند.

 

دقیقه 79 - رامین رضاییان (استقلال 2 - 0 الغرافه) : رامین رضاییان ماتیاس نانی، مدافع مطرح الغرافه را با یک دریبل زیبا جای گذاشت و با ضربه زمینی محکم گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 89 - آرش رضاوند (استقلال 3 - 0 الغرافه): حرکت خوب ابولفضل جلالی با پاس کات بک به رضاوند رسید و ضربه دقیق او از بین پاهای مدافع تیم قطری به گل سوم استقلال تبدیل شد.


لحظات حساس:

دقیقه 1: اولین موقعیت جدی استقلال با نفوذ رامین رضاییان ایجاد شد و مدافعان الغرافه هوشمندانه توپ را دفع کردند.

دقیقه 14: ضربه خوسلو به شکلی خطرناک به سیلوا برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 20: ارسال رامین رضاییان با اشتباه عجیب خلیفه دروازه‌بان الغرافه همراه شد و نزدیک بود برای بار دوم دروازه این تیم باز شود.

دقیقه 29: ضربه اندونگ با اختلاف از بالای دروازه الغرافه به بیرون رفت.

دقیقه 40: فرجانی ساسی با ضربه از راه دور دروازه استقبال را تهدید کرد، اما توپ به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 41: گوستاوو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و درحالی‌که رضاییان را روی دست خودش داشت تصمیم به شوت‌زنی گرفت و توپ به کرنر رفت، رضاییان بعد از این صحنه هم‌تیمی خود را به شدت سرزنش کرد.

دقیقه 54: ضربه سر بلانکو بعد از برخورد به مدافع الغرافه به کرنر رفت.

دقیقه 83: موقعیت خوب بلانکو با ضربه ضعیف این بازیکن به بیرون رفت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد