شکار جدید پرسپولیس از اصفهان می آید

نام رضا شکاری در لیست مازاد سپاهان دیده می‌شود و احتمال پیوستن این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد.

شکار جدید پرسپولیس از اصفهان می آید
صفحه اقتصاد -

سپاهان با گذشت سه هفته از لیگ بیست‌‌وچهارم هنوز نتوانسته قرارداد دو بازیکن خارجی خود را ثبت کند و در این راه با مشکلی جدی دست‌وپنجه نرم می‌کند. 

استیون انزونزی و ابوبکر کامارا دو بازیکن زردپوشان اصفهانی هستند که ژوزه مورایس فعلا نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند چراکه سپاهان سقف بودجه را رد کرده و برای همین باید چند بازیکن خود را از لیست خارج کند.

ابتدا قرار بود محمد دانشگر به الاتحاد کلبا ملحق شود تا از محل درآمد حاصل از فروش این بازیکن باتجربه، قرارداد خریدهای تابستانی به‌ثبت برسد اما هواداران سپاهان با اعتراض گسترده در فضای مجازی مانع این انتقال شدند تا مدیران سپاهان سراغ برنامه دوم خود بروند. طبق شنیده‌ها ژوزه مورایس از عملکرد رضا اسدی و رضا شکاری رضایت ندارد و برای همین اعلام کرده علاقه‌ای به ادامه همکاری با این دو بازیکن ندارد. 
مدیران سپاهان بدشان نمی‌آید قرارداد انزونزی و کامارا سریع‌تر به ثبت برسد به فکر فروش اسدی و شکاری هستند.
 

سپاهانی‌ها البته هنوز با شکاری و اسدی قطع همکاری نکرده‌اند اما با توجه به نگرش ژوزه مورایس، دور از ذهن نیست که این دو بازیکن به‌زودی به همکاری‌شان با سپاهان پایان بدهند و از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شوند؛ به‌ویژه رضا اسدی که در فصل جدید نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در رقابت با کاوه رضایی، جایگاه خود در ترکیب اصلی سپاهان را از دست داده است. 

در این بین باشگاه پرسپولیس پیگیر وضعیت رضا شکاری است و باتوجه به شرایط کنونی قرمزها در پست وینگر، رضا می‌تواند خرید خوبی باشد. 
باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر تماس‌هایی با رضا شکاری داشته و اگر جدایی این بازیکن از سپاهان قطعی شود، قرمزها برای جذب او گام بلندی برمی‌دارند و پرسپولیسی شدن این بازیکن دور از انتظار نیست. پرسپولیس اکنون تنها یک جای خالی در لیست خود دارد و طبق ادعای خبرورزشی، رضا درویش بی‌میل به جذب یک بازیکن از بین سپاهان و استقلال نیست. 

 از داخل سازمان لیگ به رضا درویش اطلاع داده شده که قطعا دو باشگاه استقلال و سپاهان به دلیل رد کردن سقف مجاز بودجه ناچار به خارج کردن برخی بازیکنان خود از لیست تیم هستند. رضا درویش نیز به همین خاطر فعلا دست نگه داشته تا اگر ستاره‌ای از استقلال و سپاهان جدا شد در لیستش جای خالی داشته باشد.

 حال باید منتظر ماند و دید آیا این سناریو رخ می‌دهد و رضا درویش در اقدامی عجیب برای نقره‌داغ کردن رقبا در بازار فعالیت می‌کند یا قصد دارد پرسپولیس را برای حضوری قدرتمند در لیگ نخبگان آسیا آماده کند.

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد