وقتی جواد نکونام استقلال را حسابی تجزیه کرد

چنددستگی در اردوی استقلال به اوج خود رسید .

وقتی جواد نکونام استقلال را حسابی تجزیه کرد
صفحه اقتصاد -

آبی‌پوشان پایتخت با پذیرش شکستی دور از انتظار و یک‌گله برابر استقلال خوزستان به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند و همین مسئله باعث شده تا وضعیتی بحرانی بر اردوی استقلالی‌ها حکم‌فرما باشد. کسب ۴ امتیاز از ۳ دیدار برابر شمس‌آذر قزوین، ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان باعث شده تا انتقادات از عملکرد جواد نکونام به اوج خود برسد و سرمربی باتجربه آبی‌ها دیگر حمایت حداکثری مدیران باشگاه را هم پشتیبان خود نمی‌بیند.

جواد نکونام که فصل گذشته هم همراه با تیم استقلال در لیگ برتر و جام حذفی نتوانست به مقام قهرمانی برسد و شانس حضور در سوپرجام را هم از دست داد، حالا در دومین فصل سرمربیگری‌اش در جمع آبی‌پوشان پایتخت، خیلی زود وارد وضعیت بحرانی شده است. شعار‌های تند سر داده شده علیه نکونام در اهواز و تشویق فرهاد مجیدی و تحرکات رخ‌داده در فضای مجازی نشان می‌دهد که محبوبیت سرمربی استقلال نزد هواداران این تیم رو به کاهش است و همین مسئله آینده کاری جواد نکونام را تحت‌الشعاع قرار داده است.

مذاکراتی که تکذیب نمی‌شود

مدیران باشگاه استقلال سفری به دبی داشتند و با فرهاد مجیدی مذاکرات خود را برای جانشینی جواد نکونام پیش بردند که این مذاکرات با پاسخ منفی مجیدی خیلی زود به پایان رسید. در کنار تلاش‌ها برای جلب رضایت فرهاد مجیدی، گفته می‌شود که رایزنی‌ها با گزینه‌های مختلف خارجی به صورت غیرمستقیم در حال انجام است؛ آن‌هم در حالی‌که همچنان جواد نکونام بر مسند سرمربیگری استقلال نشسته است! جالب آنکه با وجود طرح اسامی مختلف برای هدایت استقلال، مدیران باشگاه استقلال هیچ‌کدام از اسامی مطرح شده را تکذیب نمی‌کنند و سکوت معنادار آن‌ها حکایت از تلاش برای انتخاب جانشین جواد نکونام دارد.

بازیکنان پشت نکونام در آمدند!

استقلالی‌ها در شرایطی روز‌های بحرانی را پشت سر می‌گذارند که توأمان با مذاکره با مدیران باشگاه با گزینه‌های مختلف برای پذیرش هدایت استقلال، بازیکنان فعلاً پشتیبان کادرفنی هستند. بعد از مصاحبه‌های حمایتی در میکسدزون ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، شب گذشته بازیکنان آبی‌پوش در فضای مجازی پیامی مشترک را منتشر کردند و تلویحاً حمایت خود از کادرفنی را اعلام کردند تا چنددستگی موجود در میان استقلالی‌ها اعم از مدیران باشگاه، بازیکنان و هواداران به اوج خود برسد.

شایعه اولتیماتوم ۳ هفته‌ای رنگ واقعیت به خود می‌گیرد؟

اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال قرار بود روز گذشته تشکیل جلسه بدهند و وضعیت کادرفنی را سامان بخشند که این جلسه به شکل ناگهانی‌ای لغو و به زمان دیگری موکول شد. گفته می‌شود احتمالاً این جلسه در روز‌های ابتدایی هفته جدید برگزار خواهد شد و طبق آخرین خبرها، با توجه به چنددستگی به‌وجود آمده، احتمال ارائه اولتیماتوم به جواد نکونام دور از ذهن نیست؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شود اولتیماتوم احتمالی برای ۳ دیدار برابر الغرافه قطر، نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خواهد بود و در صورت عدم کسب نتیجه لازم، نکونام از هدایت تیم کنار خواهد رفت.

پای سقف بودجه هم در میان است!

آبی‌پوشان در حالی به دنبال استخدام سرمربی جدید هستند و مذاکرات خود را با گزینه‌های مختلف پیش می‌برند که به دلیل پر شدن سقف بودجه، امکان اخراج جواد نکونام عملاً وجود ندارد و قطع همکاری توافقی، تنها راهکار آبی‌ها خالی‌شدن سقف بودجه است. همین مسئله باعث شده تا فرآیند انجام تغییر در کادرفنی استقلال پیچیده شود و گفته می‌شود بحث اولتیماتوم ۳ هفته‌ای هم پیرو همین موضوع است و طبق آخرین خبرها، در صورت کسب نتیجه لازم در ۳ بازی آینده، نکونام از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد تا شرایط برای ثبت قرارداد سرمربی جدید فراهم شود؛ البته که گفته می‌شود تلاش استقلالی‌ها برای تغییر سرمربی در تعطیلات فیفادی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به مشکلات سقف بودجه، این مسئله پیچیده و البته دشوار به نظر می‌رسد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد