لحظات داغ با نقل و انتقالات پرسپولیس؛ پرسپولیس با ستاره استقلال بست!

باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات تا به امروز به دنبال جذب یک وینگر تکنیکی و سریع است.

لحظات داغ با نقل و انتقالات پرسپولیس؛ پرسپولیس با ستاره استقلال بست!
صفحه اقتصاد -

به نقل از گسترش نیوز، باشگاه استقلال به علت مشکلات فراوان برای ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی خود، مجبور به فسخ قرارداد با برخی بازیکنان تاثیرگذارش شده است. وینگر چپ پا و تکنیکی نیز یکی از این بازیکنان محسوب می شود که با تصمیم عجیب و ناگهانی مسئولان استقلال مواجه شد.

هلدینگ خلیج فارس در این رابطه هنوز اعلام موضع رسمی نکرده اما مشخصا مشکلات مربوط به سقف بودجه، مدیریت باشگاه استقلال را در وضعیت بد و پیچیده‌ای قرار داده است. هواداران استقلال نسبت به جدایی بازیکنانی نظیر محمدحسین مرادمند و مهرداد محمدی نگران هستند و از مسئولان باشگاه پاسخ صریح طلب می کنند.

پس از کش و قوس های فراوان و گمانه زنی های طولانی مدت، سرانجام نام مهرداد محمدی از لیست استقلال خارج شد تا راه برای ثبت قرارداد بلانکو هموار شود. لازم به ذکر است که محمدی به دلیل مصاحبه تند و تیزش در هفته پایانی فصل گذشته، ۶ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

و همکاران او با این تفکر که تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر، چالش های مربوط به سقف قرارداد را برطرف می کنند، اقدام به خارج نمودن اسم محمدی از لیست کردند تا در زمان مقرر او را به لیست برگردانند. مطابق قانون، محمدی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود.

مهرداد در فصل گذشته موفق به زدن ۸ گل شد و ۳ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد تا روی ۱۱ گل تیم خود تاثیر مستقیم بگذارد. محمدی اولین گل خود با پیراهن استقلال را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد و هزارمین گل آبی های پایتخت در لیگ برتر را به نام خود به ثبت رساند.

س از حواشی ایجاد شده در برنامه فوتبال برتر و ادعاهای مجری این برنامه، باشگاه استقلال مجبور به واکنش شد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد. مدیران باشگاه از یک توافق‌ نامه با بازیکن مذکور خبر دادند و وعده بازگشت نام محمدی به لیست را مطرح کردند.

آن‌ها ادعا کردند که پس از جذب یک اسپانسر جدید و افزایش یافتن سقف بودجه به سبب درآمدزایی، مقرر شده تا یک قرارداد جدید که پس از فسخ قرارداد با محمدی منعقد شده است، در سازمان لیگ به ثبت برسد. در واقع، باشگاه استقلال با امید به درآمدزایی و افزایش سقف بودجه، نام وینگر آبی ها را در لیست آسیایی قرار داده و برای او یک جای خالی در لیست داخلی ایجاد کرده است. البته از این نوع قول و قرارها توسط مدیران داخلی به وفور مطرح می شود و درنهایت آن وعده ها رنگ باخته و هیچگاه تحقق‌ پیدا نمی کند؛ بنابراین جدایی محمدی و پیوستن او به عنوان بازیکن آزاد در روزهای آتی محتمل به نظر می رسد. گفته می شود که برخی تیم ها از همین حالا با وی وارد مذاکره شدند و پیشنهادات قابل توجهی نیز ارسال کردند. محمدی یکی از وینگرهای موفق لیگ بیست و چهارم بود که با به ثمر رساندن گل های مهم و ثبت پاس گل های تاثیرگذار، عملکرد موفقی در ترکیب فصل پیش استقلال داشت. یکی از این تیم ها، رقیب سنتی استقلال محسوب می شود که مدتهاست در پی جذب یک وینگر با ویژگی های محمدی است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برادر گزینه قرمزها خواسته تا مقدمات جذب وی را انجام دهد. با توجه به پیش زمینه پرسپولیسی مهرداد، تمایل خوبی از سوی او برای پیوستن به مدافع عنوان قهرمانی وجود دارد. رضا درویش در جذب گزینه هایی نظیر علی قلی زاده شکست خورد و حالا با انتقادات گسترده و دلخوری محسوس هواداران مواجه است. او قصد دارد با جذب مهرداد محمدی با یک تیر دو نشان بزند و دل طرفداران پرسپولیس را بار دیگر به دست آورد. با سرخپوش شدن محمدی، هم مشکل کمبود وینگر پرسپولیس برطرف می شود و هم با این انتقال، شوک بزرگی به آبی های تهرانی وارد خواهد شد. عملکرد فنی بازیکنانی نظیر علی علیپور در دو هفته ابتدایی جالب نبوده است و امید عالیشاه نیز بازی های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست می دهد. این موارد باعث شده تا گاریدو در جستجوی یک بازیکن جدید در فاز هجومی باشد.

به نظر می‌رسد که قرار است صحت قانونی انفصال قرارداد مهرداد محمدی از سازمان لیگ بررسی شود و در صورتی که قوانین این امر را مجاز بداند، این بازیکن در روزهای پیش رو با باشگاه پرسپولیس قرارداد جدیدی را به امضا برساند. مسلما حضور محمدی در پرسپولیس با توجه به مسابقات زیاد و پرفشار در فصل جاری می تواند خبر خوبی برای سرخ ها باشد. پرسپولیس علاوه بر بازی های داخلی، باید در لیگ نخبگان نیز حضور داشته باشد و با تیم های قدرتمندی نظیر الهلال عربستان مصاف دهد.  

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد