جزئیات نحوه تماشای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

جزئیات نحوه تماشای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
صفحه اقتصاد -

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ از ۲۸ آگوست آغاز می‌شود و درست مانند بازی‌های المپیک، کل بازی‌ها در Peacock (و یوتیوب!) پخش خواهد شد. پوشش منتخب رویدادهای خاص نیز در CNBC، USA Network و NBC در سراسر مسابقه پخش خواهد شد.

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ در پاریس در بسیاری از مکان‌های مشابه از جمله برج ایفل، قلعه ورسای و کاخ بزرگ برگزار می‌شود. در پارالمپیک بیش از ۴۴۰۰ ورزشکار در ۲۲ رشته ورزشی از جمله تیراندازی با کمان، پارا دو و میدانی، پارا بدمینتون، فوتبال نابینایان، بوچیا، پارا کانو، پارا دوچرخه سواری، پارا سوارکاری، گلبال، پارا جودو، پاورلیفتینگ، پاراروئینگ، تیراندازی پارا حضور خواهند داشت. ورزش، والیبال نشسته، پارا شنا، پارا تنیس روی میز، پارا تکواندو، پارا سه‌گانه، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، راگبی با ویلچر، و تنیس با ویلچر.

مراسم افتتاحیه پارالمپیک در ۲۸ آگوست ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود. این نمایش با رژه در خیابان نمادین شانزه لیزه آغاز خواهد شد. توماس جولی، که مراسم افتتاحیه حماسی و تا حدودی بحث برانگیز المپیک را طراحی کرد، مراسم افتتاحیه پارالمپیک را نیز برعهده دارد.

در اینجا نحوه تماشای پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۴ آمده است.

نحوه تماشای پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴:

تاریخ ها: چهارشنبه، ۲۸ اوت – یکشنبه، ۸ سپتامبر

مکان: پاریس، فرانسه

کانال های تلویزیونی: CNBC، USA Network و NBC

پخش جریانی: طاووس، یوتیوب

کجا می توانم پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۴ را پخش کنم؟:

می‌توانید تمام ورزش‌ها و رویدادهای پارالمپیک را در تابستان امسال در Peacock تماشا کنید. این سرویس استریم یک تجربه تماشای انتخاب شده را برای بینندگان با Multiview ارائه می دهد که به طرفداران اجازه می دهد تا حداکثر چهار رویداد را به طور همزمان تماشا کنند و با تکیه بر موفقیت پوشش المپیک خود، نمایش برجسته روزانه خود را به نام ادامه دهند. منطقه طلایی همچنین یک کانال رسمی پارالمپیک در یوتیوب وجود دارد که همه رویدادهای زنده را به صورت رایگان در طول بازی ها پخش می کند و همچنین Multiview، پرایمرهای مربوط به هر ورزش، نمایه های ورزشکاران و موارد دیگر را ارائه می دهد.

کجا پارالمپیک را از تلویزیون تماشا کنیم:

رویدادهای منتخب پارالمپیک نیز در NBC، USA Network و CNBC پخش خواهند شد.

(طاووس)

با شروع از ۸ دلار در ماه، اشتراک Peacock ساده ترین راه برای پخش جریانی همه بازی های المپیک ۲۰۲۴ بود، و این ساده ترین راه برای پخش جریانی همه بازی های پارالمپیک خواهد بود. اما این تمام چیزی نیست که برای آن خوب است! علاوه بر پوشش هر ورزش پارالمپیک در سال ۲۰۲۴، می‌توانید بازی‌های NFL، فوتبال دانشگاهی، لیگ برتر را تماشا کنید و به هزاران ساعت نمایش و فیلم، از جمله کمدی‌های کمدی محبوب، مانند پارک ها و تفریحات و دفتر. با ۱۴ دلار ماهانه می‌توانید به اشتراکی بدون آگهی ارتقا دهید که شامل دسترسی مستقیم به شعبه محلی NBC شما (نه فقط در طول ورزش‌ها و رویدادهای تعیین‌شده) و امکان دانلود عناوین انتخابی برای تماشای آفلاین است.

۸ دلار در ماه در Peacock

کجا پارا را تماشا کنیمlympics به صورت رایگان با VPN?

در حالی که Peacock ممکن است جامع ترین مکان برای تماشای پارالمپیک (با هزینه) باشد، و YouTube پخش زنده رایگان رویدادها را ارائه می دهد، راه دیگری برای تماشای رایگان پارالمپیک وجود دارد. با کمک VPN می توانید پوشش ورزشی رایگان را از سراسر جهان پخش کنید.

VPN (شبکه خصوصی مجازی) به محافظت از داده‌های شما کمک می‌کند، می‌تواند آدرس IP شما را پنهان کند و شاید به دلیل مفید بودن در عصر پخش، محبوب‌ترین باشد. این که آیا به دنبال تماشا هستید دوستان در نتفلیکس (که نسخه آمریکایی پخش کننده را در سال ۲۰۱۹ ترک کرد) یا با پوشش کشوری دیگر در مورد پارالمپیک هماهنگ شوید، یک VPN می تواند به شما کمک کند. ۹Now استرالیا و کانال ۴ انگلیس دو گزینه هستند. به سادگی مکان VPN خود را به یکی از آن کشورها تغییر دهید تا به پوشش رایگان آنها در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ دسترسی داشته باشید. به دنبال امتحان VPN برای اولین بار هستید؟ این راهنما بهترین گزینه های VPN را برای هر نوع کاربری تجزیه می کند

(ExpressVPN)

ExpressVPN “اینترنت بدون مرز” را ارائه می دهد، به این معنی که می توانید به جای آنچه که در ایالات متحده موجود است، پوشش پارالمپیک را از سراسر جهان تنظیم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای ExpressVPN ثبت نام کنید، مکان سرور خود را تغییر دهید.

حفاظت اضافه شده ExpressVPN، سرعت و دامنه گزینه های مکان، آن را به انتخابی عالی برای کاربرانی که برای اولین بار VPN به دنبال گسترش توانایی های پخش خود هستند، تبدیل می کند، به علاوه، این گزینه برتر Endgadget برای بهترین جریان VPN است. کاربران جدید هنگام ثبت نام برای اشتراک ۱۲ ماهه ExpressVPN می توانند ۴۹٪ پس انداز کنند. به علاوه، این سرویس ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، در صورتی که در مورد امتحان کردن VPN عصبی هستید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد