علت دستگیری تام کریگ ورزشکار مطرح در المپیک ۲۰۲۴ چه بود؟

تام کریگ، ورزشکار استرالیایی، در خیابان‌های پاریس به جرم خرید مواد مخدر دستگیر شد.

علت دستگیری تام کریگ ورزشکار مطرح در المپیک 2024 چه بود؟
صفحه اقتصاد -

این اتفاق عجیل اکنون توسط کمیته المپیک استرالیا (AOC) تایید شده و کریگ در بازداشت است. نشریه آلمانی بیلد حتی عکسی این ورزشکار از لحظه دستگیری را هم منتشر کرده است.

کریگ با شلوارک در پیاده رو روبروی یک رستوران مخصوص غذاهای خیابانی آسیایی نشسته و ظاهراً توسط دو افسر پلیس لباس شخصی احاطه شده است.

یکی از افسران در حال استفاده از تلفن همراه است و یک خانم هم آنجا دیده می‌شود. کریگ یک پیراهن گلدار پوشیده و مستقیم به جلو خیره شده است.

در بیانیه کمیته المپیک استرالیا آمده است:"تایید می‌کنیم که یکی از اعضای تیم هاکی استرالیا پس از دستگیری در پاریس در تاریخ 6 اوت در بازداشت است.

هیچ اتهامی مطرح نشده، کمیته ملی المپیک به تحقیقات و سازماندهی حمایت از این بازیکن ادامه می دهد. کریگ همچنین خودش صحبت کرده است:"من یک اشتباه وحشتناک مرتکب شدم و مسئولیت آن را به عهده می‌گیرم. اقدامات من به هیچ وجه نشان‌دهنده ارزش‌های خانوادگی، اعضای تیم و دوستانم نیست."

کریگ 10 سال است که برای تیم ملی هاکی استرالیا بازی می‌کند و 101 بازی برای این تیم انجام داده است. او در سال 2021 با این تیم در المپیک توکیو مدال نقره را کسب کرد.

استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس مقابل هلند حذف شد و پس از آن طاهرا این بازیکن هاکی می‌خواست حواس خود را پرت کند که اینطور دستگیر شد.

فرانسه در توزیع و پخش مواد مخدر مشکل بزرگی دارد. امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به منظور مبارزه با افزایش جرایم مرتبط با مواد مخدر، عملیات ویژه "XXL" را در سال جاری اعلام کرد که اکنون در جریان المپیک نیز اجرا می‌شود. 

هزاران افسر پلیس از تمام نقاط کشور در پاریس گرد هم آمده‌اند تا تدابیر شدید امنیتی المپیک را تامین کنند. به غیر از محافظت در برابر حملات تروریستی احتمالی، این تدابیر شامل محدود کردن فروش مواد مخدر نیز می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ورزش 360
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد