آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز جمعه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳ / خبرهای حسابی داغ برای استقلالی ها

در این خبر به آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز جمعه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز جمعه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳ / خبرهای حسابی داغ برای استقلالی ها
صفحه اقتصاد -

باشگاه استقلال در مذاکراتی که با علیرضا کوشکی داشته، با این بازیکن به توافقات خوبی دست پیدا کرده است.

در صورتی که توافق نهایی حاصل شود، علیرضا کوشکی یک بار دیگر زیر نظر جواد نکونام فعالیت خواهد کرد. بازیکن گل‌گهر سیرجان که پس از توافقی دو جانبه از این تیم جدا شد، مدنظر استقلال قرار گرفته و طرفین نیز مذاکرات خوب و مثبتی داشته‌اند.

کوشکی که طی دوران حضور در پیکان با درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه قرار گرفت و حتی در آن زمان نیز گفته می‌شد که استقلال خواهان جذب اوست، در نهایت و پس از هزینه‌ای سنگین بابت پرداخت رضایت‌نامه‌اش، راهی فولاد شد ولی هرگز نتوانست درخشش خود را تکرار کند.

هر چند که او بازیکن مورد اعتماد نکونام بود و حتی در لیگ قهرمانان آسیا در 6 مسابقه به میدان رفت ولی در نهایت از جمع فولادی‌ها جدا شد و به امید درخشش دوباره در فوتبال ایران، به گل‌گهر سیرجان پیوست تا بتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

اما دوران حضور کوشکی در سیرجان نیز بسیار کوتاه بود و او فصل گذشته در 27 دیداری که برای گل‌گهر به میدان رفت، یک گل زد و 2 پاس گل داد و در نهایت پس از توافق با مدیران باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و حالا چند وقتی است که با استقلالی‌ها پای میز مذاکره نشسته است.

نکونام به جذب دوباره شاگرد سابقش علاقه‌مند است و آبی پوشان مذاکرات مثبتی با کوشکی داشته‌اند و در صورتی که توافق نهایی حاصل شود، او نیز پس از سامان فلاح، از گل گهر راهی استقلال خواهد شد.

خبرهای خوشِ فرشید سمیعی برای هواداران استقلال

سمیعی در رابطه با جذب بازیکنان جدید گفت: تیم خوبی را آماده حضور در مسابقات خواهیم کرد و هواداران نگران نباشند.

فرشید سمیعی پس از تمرینات امروز پنج‌شنبه ۲۸ تیر تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: جلسه‌ای با جواد نکونام (سرمربی استقلال) نداشته‌ام و انشاالله تیم خوبی را برای فصل جدید آماده خواهیم کرد.

او ادامه داد: قرار است یکسری بازیکن جدید که شامل بازیکنان خارجی هم می‌شود به تیم اضافه کنیم و به هواداران قول می‌دهم که تیم خوبی را آماده حضور در مسابقات می‌کنیم.

سمیعی تصریح کرد: در فاز هجومی دو بازیکن و در پست هافبک نیز یک بازیکن به خدمت خواهیم گرفت. سید حسین حسینی هم قطعاً در استقلال ماندنی است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد