آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال، پرسپولیس و سپاهان...؛ امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۳

در این خبر به آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال، پرسپولیس و سپاهان، پرداخته شده است.

آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال، پرسپولیس و سپاهان...؛ امروز ۱۶ تیر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -
 

نقل و انتقالات ایران در آغاز دومین هفته و بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری، با شور بیشتری از مقر 16 باشگاه لیگ برتری و همچنین بازیکنان و مدیران برنامه آنها دنبال می‌شود.

در روزهایی که پرسپولیس و استقلال خود را آماده به پایان رساندن مذاکرات و رونمایی از خریدهای جدید می‌کنند، تراکتور و سپاهان به عنوان دو مدعی دیگر مشغول ارزیابی وضعیت نیمکت خود هستند و یکی در جستجوی مربی جدید و دیگری در تقلا برای حفظ سرمربی پرتغالی، کار خود را پیش می‌برند.

از طریق منابع مختلف، اخبار را تهیه کرده و همچنین با اخبار رسمی، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پوششی کامل بر اتفاقات و حواشی بازار تابستانی داشته باشیم.

با ما همراه باشید تا زودتر باخبر شوید:

 پوشش زنده خبری

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۴

خوان کارلوس گاریدو لحظاتی پیش باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸

صالح حردانی دیگر مهره اثرگذار آبی‌هاست که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی از فولاد به استقلال پیوست. این بازیکن نیز پیشنهادات خوبی از تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده، ولی اولویت او تمدید قراردادش است. احتمال دارد تمدیدی بعدی صالح باشد.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸

استقلالی‌ها در روزهای گذشته چندین جلسه را با چشمی برگزار کردند ولی بدون نتیجه خاصی به پایان رسید. حتی پس از یک نشست میان طرفین، مدیر برنامه‌های این بازیکن با ناراحتی و بدون مصاحبه با خبرنگاران، ساختمان باشگاه را ترک کرد. البته در روزهای گذشته مراحل مذاکره و تمدید قرارداد خوب پیش رفته است.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷

باشگاه پرسپولیس قصد دارد فردا یک نشست مطبوعاتی برای سرمربی خود برگزار کند و تا کنون بیش از ۴۰ خبرنگار برای حضور در این مراسم اقدام کرده‌اند.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶

بر اساس تفاهم‌هایی که با سرمربی مونته‌نگرویی شده، او دو دستیار خارجی را همراه خود به ایران می‌آورد. یک مربی تمرین دهنده و یک مربی بدنساز نفراتی هستند که همراه بوژوویچ به ایران سفر می‌کنند و قرار است سایر دستیاران این مربی از بین نفرات بومی و خوزستانی انتخاب شوند.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵

تصویری از جلسه رضا درویش و خوان کارلوس گاریدو. در این جلسه پیرامون نقل و انتقالات پرسپولیس و زمان شروع تمرینات بحث شد.

2051034

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵

اولین واکنش سیدحسین حسینی به ماجراهای خط دروازه استقلال: سخت است عشق یک‌طرفه!

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴

آرش رضاوند علامت سوال جالب نقل و انتقالات استقلال است. او روز گذشته یک استوری منتشر کرد که به زعم بسیاری جدایی از این تیم تلقی شده است. او یک مشتری جدی هم دارد که در روزهای آینده بیشتر درباره پیشنهادش و فرجام آن خواهید خواند.

2051032

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳

در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون پیشنهاد سنگین علیپور به پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است؛ پاسخ او را به ایران ورزشی بخوانید: پیشنهاد چهل میلیاردی من به پرسپولیس؟ به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. من هیچ رقمی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد ندادم و اصلاً حرفی از رقم خاصی با باشگاه نداشتم.

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵

جلسه گاریدو با رضا درویش به پایان نرسیده. انتظار می‌رود در این جلسه پیرامون بازیکنان مدنظر او بحث کاملی شکل بگیرد و تکلیف نقل و انتقالات سرخپوشان روشن شود.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد