محمدرضا تازه رو از مدعیان اصلی قهرمانی مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟ + از فوت تلخ برادر تا قهرمانی!

بیوگرافی محمدرضا تازه رو در مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ را در ادامه بخوانید. او یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از مسابقات مردان آهنین است.

محمدرضا تازه رو از مدعیان اصلی قهرمانی مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؟ + از فوت تلخ برادر تا قهرمانی!
صفحه اقتصاد -

محمدرضا تازه رو اهل ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان می‌باشد. او یکی از شرکت کنندگان مسابقه مردان آهنین ۱۴۰۳ در گروه پنجم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات می‌باشد. محمدرضا تازه رو متولد دهه ۶۰ در سیستان و بلوچستان بوده، اما اصالتا اهل بیرجند هستند او از قوی‌ترین مردان ایران و شرکت کننده مردان آهنین میباشد که توانسته رتبه‌ها و افتخارت زیادی را کسب کند.

محمدرضا تازه رو نائب قهرمانی جهان و پنج دوره نائب قهرمان ایران را در کارنامه اش دارد ایشان همچنین نفر سوم مسابقات بین المللی امارات ۲۰۲۱ بوده است.

سوابق محمدرضا تازه رو

محمدرضا تازه رو از سال ۸۲ ورزش را شروع کرده است، او از سال ۸۴ به طور جدی رشته پاورلیفتینگ قدرتی را انتخاب کرد و در سال ۹۰ در این رشته نائب قهرمان شد و در همین سال برای مسابقات آسیایی انتخاب شد، او از سال ۹۳ در رشته قویترین مردان کارش را شروع کرد و در سال ۹۴ نیز رتبه چهارم ایران شد، او قهرمانی ایران را در سال ۹۶ به دست آورد و نوروز ۹۷ فینالیست قویترین مردان ایران شد که این بار نیز به مقام چهارمی رسید و سال ۹۸ برای بار دیگر نائب قهرمان ایران شد؛ مقامی که امسال نیز به دست آورد، درحالیکه حقش بود که امسال را قهرمان ایران باشد.

بیوگرافی محمدرضا تازه رو در مردان آهنین

فوت برادر سرآغاز ورزش محمدرضا

محمدرضا تازه رو میگوید به رشته بدنسازی بسیار علاقمند بودم و آن اوایل که به باشگاه می‌رفتم برادر بزرگم اجازه نمی‌داد، او می‌گفت این محیط برای تو خوب نیست، آن موقع سن من کم بود و برادرم نیز اعتقاد داشت باشگاه بدنسازی محیط خیلی خشنی است، در سال ۸۲ که برادرم در زلزله فوت شد، احمد بجارزهی صاحب باشگاهی که برادرم در آنجا کار می‌کرد، دنبالم آمد و به من گفت آقای تازه رو شما جای برادرت اینجا تمرین کن و از آن سال همین آقای بجارزهی به من لطف زیادی داشتند و من نیز تا به الان برای باشگاه نزدیک به ۷۰ مدال کسب کردم.

هزینه‌هایی که برای ورزش کرد

محمدرضا تازه رو میگوید سختی بسیار زیاد کشیدم، سال ۸۲ موتورسیکلت خودم را فروختم تا پیاده مسیر را طی کنم و بتوانم به این شکل قهرمان شوم، خیلی سخت است یک جوان ۱۷ ساله مجبور شود موتور خودش را بفروشد، روزی یک ساعت پیاده می‌رفتم تا به خانه برسم و از آنجا یک ساعت هم می‌کشید که به باشگاه بازگردم، من همیشه باید روزی ۵ ساعت تمرین کنم و روز‌هایی بوده است من پول نداشتم تا بتوانم آنطور که می‌خواهم نتیجه گیری کنم، البته مردم حمایت‌های خوبی از من کردند و حالا نیز با اینکه می‌توانم به شهر‌های دیگری بروم و آنجا تمرین کنم و برای آنها مقام بیاورم، چراکه مسئولانش پول خیلی بهتری هم می‌دهند، با این وجود در این جا مانده ام و با خودم می‌گویم اگر مردم بلوچستان نبودند و آن اوایل مرا حمایت نمی‌کردند، حالا به اینجا‌ها نیز نمی‌رسیدم که بتوانم چنین مقام‌هایی را به دست بیاورم.

بیوگرافی محمدرضا تازه رو در مردان آهنین

 

 افتخارات محمدرضا تازه رو

نفر سوم مسابقات بین المللی امارات ۲۰۲۱

پنج دوره نائب قهرمان ایران

دو دورمردان آهنین ۱۳۹۷/۱۴۰۳

نائب قهرمان جهان روسیه

رکوردار اسکات تعادلی والوار دنیا

بیوگرافی محمدرضا تازه رو در مردان آهنین

محمدرضا تازه‌رو نماینده سیستان و بلوچستان در رقابت‌های بین‌المللی قوی‌ترین مردان امارات عنوان سوم را از آن خود کرد.

تازه رو با کسب مقام سومی رقابت‌های بین‌المللی و مقام نخست در تیم ملی اعزامی از کشورمان نشان داد شایستگی کسب جایگاه قوی‌ترین مردان ایران را دارد.

محمد رضا تازه رو گفت: خوشحالم که به عنوان یک سیستانی و بلوچستانی توانستم دل مردم کشور خصوصآ استان را شاد کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان