آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ | استقلالی ها بخوانند

پرونده نقل و انتقالاتی استقلال همزمان با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده است‌.

آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال امروز یکشنبه  ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ | استقلالی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در حالی بسته شده که برخی از تیم‌های لیگ برتری از این فرصت هم برای تقویت خود استفاده نکرده‌اند تا بهترین فرصت به این منظور در نیم فصل رقابت ها از دست رفته باشد.

در این بین استقلال نیز به خاطر شکاف ایجادشده بین علی خطیر و جواد نکونام و اختلافات عمیقی که از گذشته وجود داشت، هرگز نتوانست براساس خواسته‌های کادرفنی به اهداف تاکتیکی خود برسد تا آبی‌ها برای نیم‌فصل دوم به 3 بازیکن بسنده کنند.

نکته قابل توجه این‌که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی حالا دیگر می‌توانند بازیکنان آزاد به خدمت بگیرند که با توجه به پر بودن لیست بزرگسالان استقلال، این آپشن نیز برای تیم نکونام در نیم فصل دوم رقابت ها غیرفعال خواهد بود.

بر همین اساس اما طی روزهای اخیر برخی اخبار حکایت از آن داشت که چند بازیکن زیر 23 سال داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته‌اند با این توضیح که مدیریت و کادرفنی، گزینه‌های یکدیگر را قبول نداشته و تنها روی گزینه‌های خود برای پیوستن به استقلال اصرار دارند. این در صورتی است که طبق شنیده‌ها پرونده نقل و انتقالاتی استقلال همزمان با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده و بعید است در این مقطع زمانی بازیکن دیگری برای لیست زیر 23 مورد توجه کادرفنی قرار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان