استوری سردار آزمون بعد از زدن گل به فلسطین + عکس

سردار آزمون با گلی که وارد دروازه تیم فلسطین کرد شادی اش را این چنین با مردم قسمت کرد!

استوری سردار آزمون بعد از زدن گل به فلسطین + عکس
صفحه اقتصاد -

ستاره تیم ملی فوتبال که یکی از گل های ارزشمند را در دیدار با فلسطین به ثمر رسانده بود بعد از بازی تصویری زیبا در کنار فرزندش منتشر کرده است. در ادامه عاشقانه سردار آزمون و دخترش را مشاهده کنید.

عاشقانه سردار آزمون و دخترش

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد در اولین بازی خود در جام ملت‌ های آسیا با نتیجه ۴-۱ از سد فلسطین بگذرد و گام اول را محکم بردارد.

سردار آزمون ستاره فوتبال ایران که در تیم آاس رم بازی می‌کند، در این بازی از نیمه دوم وارد زمین شد و موفق شد گل چهارم یوزها را به ثمر برساند.

آزمون بعد از بازی شب گذشته تصویری جالب از خود در کنار دخترش منتشر کرده است.

سردار آزمون و دخترش

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که روز یکشنبه ۴۵ دقیقه مقابل فلسطین بازی کرد، تصویری از خود و دخترش نوا را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

سردار ازمون

گفتنی است با توجه به تاخیر حضور سردار در اردوی تیم ملی قابل پیش‌ بینی بود که سردار آزمون در دیدار مقابل فلسطین از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد و همین اتفاق هم رخ داد و ستاره باشگاه رم با صلاح‌دید امیر قلعه‌ نویی کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

ستاره تیم ملی در آستانه یک رکورد تاریخی دیگر

سردار آزمون پنجاهمین گل ملی‌اش را مقابل فلسطین به ثمر رساند تا عنوان دومین گلزن تاریخ فوتبال ملی را به دست آورد.

او با این گل به تعداد گل‌های ملی کریم باقری رسید و با یک گل دیگر به تنهایی در رتبه دوم گلزنان برتر تاریخ فوتبال ایران قرار خواهد گرفت اما این گل یک رکورد دیگر هم در اختیار آزمون قرار داد، این هفتمین گل آزمون در جام ملت‌های آسیا بود و حالا در کنار حسین کلانی و بهتاش فریبا مشترکا دومین گلزن برتر ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

آزمون دو بازی مرحله گروهی و تعدادی نامشخص بازی در مرحله حذفی را فرصت دارد تا رکورد خود در جام ملت‌ها را افزایش دهد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت بتواند با زدن ۸ گل به تنهایی در صدر جدول برترین گلزن تاریخ ایران در جام‌ملت‌ها قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان