وضعیت آب و هوا بوشهر فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴٠۲ | پیش بینی هواشناس بوشهر

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴٠۲ | پیش بینی هواشناس بوشهر
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت فردا و روز پنج شنبه با فعالیت سامانه بارشی در استان و روی دریا، ضمن افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی، وقوع بارش‌های پراکنده باران پیش بینی می شود.

پیام مساعدی اظهار کرد: همچنین در این مدت گاهی رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان بخصوص نواحی شمالی و مرکزی مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از روز پنجشنبه با خروج تدریجی این سامانه بارشی از استان، ضمن وزش بادهای شدید شمالی و افزایش تلاطم دریا تا روز شنبه آینده، دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

وی یادآور شد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در اواخر وقت افزایش ابر و فردا افزایش سرعت باد و در برخی نقاط بارش پراکنده باران. پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از چهارشنبه تا اوایل شنبه هفته آینده نسبت به تلاطم و مواجی خلیج فارس هشدار سطح نارنجی ( اقدام ضروری) داده می‌شود.

 مساعدی  اظهار کرد: پیش بینی شده در مدت یاد شده سرعت وزش باد به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا به ۱۵۰ تا ۲۴۰ و گاهی به بیش از ۲۷۰ سانتیمتر برسد.

وی بیان کرد: منطقه اثر این پدیده مناطق ساحلی و دور از ساحل استان بوشهر است که در این راستا نسبت به اختلال در ترددهای دریایی و فعالیت های دریایی خلیج فارس، خطر غرق شدن شناورها و بویژه شناورهای سبک و نیمه سنگین هشدار داده می‌شود.

مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و بتدریج از بامداد فردا ۱۴ تا تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است..

وی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۰ ، مد اول ساعت ۰۸:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۱:۵۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۲۰ خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد