وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴٠۲ دمای این شهر به ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴٠۲ دمای این شهر به ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید
صفحه اقتصاد -

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد صبح روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه مراکز استان‌های کشور گزارش شد.

معصومه نوروزی افزود: سایر نقاط استان نیز صبح سردی را تجربه کردند به‌طوری‌که بلداجی با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر از سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

وی ادامه داد: ماندگاری هوای سرد در استان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و احتمال افزایش یا کاهش یک درجه‌ای دما طی این مدت دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز پنجشنبه بارش‌های خفیفی برای کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود اما بارش موثری به شمار نمی‌رود.

نوروزی افزود: این در حالیست که برای روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر یک سامانه بارشی در استان فعال می‌شود که با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی می‌توان گفت که این سامانه، بارش‌های موثری برای استان به دنبال خواهد داشت.

اگرچه شهرکرد در پاییز امسال در بسیاری از روزها با کمترین کمینه دما سردترین ایستگاه مراکز استان‌های کشور گزارش شد اما در مجموع هوا در استان نسبت به میانگین بلندمدت ۲ درجه افزایش یافته است.

شهرکرد به لحاظ جغرافیایی در بخش شمالی رشته‌کوه زاگرس قرار گرفته است. این شهر با ارتفاع بین ۲۰۵۰ تا ۲۳۱۰ متر از سطح دریا مرتفع‌ترین مرکز استان در کشور است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان