وضعیت آب و هوا خراسان رضوی و مشهد فردا پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴٠۲ | مشهدی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی و مشهد فردا پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا خراسان رضوی و مشهد فردا پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴٠۲ | مشهدی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش دما در مناطق مختلف بویژه در نیمه شمالی و شرقی استان گفت: میانگین دمای روزانه مشهد طی امروز، چهارشنبه به میزان هشت درجه نسبت به روز گذشته کاهش می‌یابد.

سارا حکمی افزود: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۴ درجه سلسیوس بود که امروز به ۱۶ درجه می رسد و برای فردا شاهد افزایش میانگین دما در این کلانشهر و دیگر مناطق خراسان رضوی خواهیم بود.

وی بیان کرد: هم اکنون و در نواحی شمال و شرق استان خراسان رضوی به خصوص در سرخس و صالح آباد پدیده گرد و غبار جریان دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از امروز در نواحی شمال و شمال شرقی استان خراسان رضوی شاهد افزایش شدت وزش باد خواهیم بود که گرد و غبار و کاهش میدان دید را در بردارد.

وی گفت: از عصر امروز با توجه به نفوذ جریانات شمالی، شاهد افزایش ابرناکی و کاهش دما به خصوص در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان خواهیم بود.

حکمی افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری علاوه بر افزایش ابرناکی، گاهی افزایش شدت وزش باد و احتمال بارش پراکنده و خفیف در سطح استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای منفی چهار درجه سلسیوس و کلات نادر با ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی چهار تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته بیشترین میزان شدت وزش باد از فریمان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است، گفت: امروز نیز دمای کلانشهر مشهد نسبت به روز گذشته، بین چهار تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان