زمان دقیق پخش و تکرار برنامه حسینیه معلی در محرم ۱۴۰۳ از شبکه ۳ سیما

جزئیات پخش و معرفی کامل برنامه حسینیه معلی در محرم ۱۴۴۵ شبکه سه سیما و زمان پخش و تکرار این برنامه مناسبتی می پردازیم.

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه حسینیه معلی در محرم ۱۴۰۳ از شبکه ۳ سیما
صفحه اقتصاد -

ویژه‌برنامه «حسینیه معلی» که با تغییراتی در فصل جدید همراه است، از ابتدای محرم ۱۴۰۳ در ۱۳ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما می رود. قرار بود قسمت اول این برنامه ۱۶ تیر ماه پخش شود که به دلیل همزمانی با پخش فوتبال قسمت اول حسینیه معلی در محرم ۱‍۴۰۳ در 17 تیر پخش شد.

ساعت پخش و تکرار حسینیه معلی

برنامه «حسینیه معلی» هر شب ساعت ۲۲:۲٠ و تکرار آن روز بعد ساعت 14:07 و برخی از روزها ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، همچنین این برنامه ساعت 00:00 و یا یک بامداد و ساعت ۱۷:۰۰ ( 5 عصر) از شبکه قرآن بازپخش خواهد شد.

در شب هایی که پخش زنده فوتبال از شبکه 3 در کنداکتور این شبکه قرار می گیرد برنامه حسینیه معلی ساعت 20 و 45 دقیقه پخش می شود.

مجری فصل جدید حسینیه معلی

در این سری همچنان نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه را بر عهده دارد و سعید ستودگان تهیه‌کننده این برنامه است.

638252064659586167

داوران فصل جدید حسینیه معلی

همچنین با تغییراتی که در میز ذاکران و مداحان اتفاق افتاده، محمدرضا طاهری در سری جدید حاضر خواهد شد.

سیدرضا نریمانی و نزار قطری هم از فصل گذشته در «حسینیه معلی» ماندگار شدند و مهدی رسولی بعد از یک فصل غیبت دوباره به این برنامه برگشت، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی نیز بعد از یک تجربه حضور در «حسینیه معلی» یک بار دیگر در ایام محرم کنار دیگر مداحان میز ذاکران حضور پیدا می‌کند.

«حسینیه معلی» برنامه‌ای است که مصادف با نخستین شب از شب‌های عزاداری ماه محرم با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیئت مذهبی کشور و با هدف ترویج فرهنگ روضه‌خوانی، نوحه‌خوانی و هیئت‌داری روی آنتن شبکه سه سیما رفت. تاکنون چهار فصل از این برنامه روی آنتن رفته و در فصل چهارم «حسینیه معلی» سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی به‌عنوان کارشناس و داور حضور داشتند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    بسیااااااار عالی

  • منصوره

    بسیار نااااب

  • ناشناس

    برنامه بسیار بسیار بدی اصلا در شأن مداحان روحانیت نیت دارند دلقک بازی در می آورند واقعااااا متاسفم و من از همه پرسم همه میگند چقدر بد بیشتر دلقک بازی

  • ناشناس

    مخصوصاااا برنامه دیشب شرم آور بود و بسیار بسیار روحانیون ناراحت شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد