اسامی بازیگران فیلم کیک محبوب من به همراه بیوگرافی بازیگران فیلم کیک محبوب من

در این مطلب از صفحه اقتصاد با بازیگران فیلم کیک محبوب من و بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران فیلم کیک محبوب من به همراه بیوگرافی بازیگران فیلم کیک محبوب من
صفحه اقتصاد -

فیلم کیک محبوب من ، تولید مشترک ایران، فرانسه، سوئد و آلمان است و در ۱۶ فوریهٔ ۲۰۲۴ در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم در این رویداد سینمایی برای دریافت جایزه خرس طلایی در رقابت بود.بهتاش صناعی ها کارگردان، تهیه کننده سیدغلامرضا موسوی نامقی و نویسنده بهتاش صناعی ها و مریم مقدم می باشند.

اسامی بازیگران فیلم کیک محبوب من

لی‌لی فرهادپور در نقش مهین

اسماعیل محرابی در نقش فرامرز

ملیکا پازوکی در نقش دختر در پارک

محمد حیدری در نقش راننده تاکسی جوان

خسرو عباسی

معراج ابتهی

محمدعلی باباجانی

امیرحسین اسفندیاری

مظفر اسماعیلی

منصوره ایلخانی

شاهین کریمی

عظیم مشهدی

علی اصغر نجات

سریا اورنگ

سعید پیامی‌پور

مهدی پیله‌وری

امان رحیمی

عفت رسولی‌نژاد

فیلم کیک محبوب من

بیوگرافی لیلی فرهادپور 

لیلی فرهادپور بازیگر، نویسنده و روزنامه‌ نگار، فعال حقوق زنان ایرانی است که در ۱۳۴۰ به دنیا آمد و از سال ۱۳۸۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. لیلی فرهادپور تحصیلاتش را در رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری گذراند.

از جمله آثار لیلی فرهادپور می توان به آکتور، ملاقات خصوصی، دوران عاشقی، طبقه حساس و روزهای نارنجی و جلال‌الدین اشاره کرد. لیلی فرهاد پور در اولین گام فعالیت هنری خود ، نویسندگی را پیشه کرد و در این زمینه با برخی دفاتر روزنامه و مطبوعات همکاری کرده است . اولین رمان لیلی فرهاد پور « شنبه های راه راه » نام داشت که به این رمان به چاپ رسید و رمان دیگر او نیز با نام «خط چهار مترو » پس از چاپ و انتشار در لیست کاندیداهای جایزه ادبی مهرگان قرار گرفت

لیلی فرهاد پور بازیگری را در سال ۸۸ با فیلم « لطفا مزاحم نشوید » به کارگردانی عبدالوهاب آغاز کرد . پس از آن در فیلم سینمایی « رگ خواب » هنرنمایی کرد . دو سال بعد و در سال ۹۰ نیز در فیلم سینمایی « بوسیدن روی ماه » از ساخته های همایون اسعدیان بازی کرد . این فیلم سینمایی علاوه بر لیلی فرهادپور از بازیگرانی چون مسعود رایگان ، صابر ابر ، رابعه مدتی و شیرین یزدان بخش بهره برده است.

در گزارشی از رادیو فردا عنوان شد که لیلی فرهادپور در این فیلم بدون حجاب اجباری در ایران به ایفای نقش پرداخته. اما کارگردانان فیلم اعلام کردند که برای لیلی فرهادپور از کلاه گیس استفاده شده.

فیلم کیک محبوب من

بیوگرافی اسماعیل محرابی

اسماعیل محرابی متولد ۶ شهریور ۱۳۲۳ در تهران هنرپیشه تئاتر ، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دارای لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۴۹ می باشد.

این سریال تلویزیونی توسط آقای پرویز کاردان ساخته شد و بسیاری از هنرپیشه های قدیمی ایران در آن حضور داشتند.

بازی در سینما را از سال ۱۳۵۹ با کرکس ها می میرند به کارگردانی جمشید حیدری شروع کرد.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون در دهه شصت بسیار پر کار بوده و سریال های به یاد ماندنی زیادی را بازی کرده است.

وی در سریال های پر مخاطبی و با یاد ماندنی چون آینه ، خانه سبز ، هزاردستان و فیلم های سینمایی خواستگاری ، وکیل اول و هزاردستان و… حضور داشت. اسماعیل محرابی سال ۱۳۵۱ و در ۲۸ سالگی با سیده فاطمه سید مدلل کار ازدواج کرده و یک دختر به نام آشا محرابی دارد که بازیگر است. وی بنا به علل نا گفته از همسرش جدا می شود و زن و دخترش را رها می کند.

پوستر فیلم کیک محبوب من 

فیلم کیک محبوب من

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد