اسامی بازیگران سریال چارپایه بهمراه بیوگرافی بازیگران سریال چارپایه

سریال چارپایه محصول ۱۴۰۳ می باشد و از ۱۵ مهر ماه به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

اسامی بازیگران سریال چارپایه بهمراه بیوگرافی بازیگران سریال چارپایه
صفحه اقتصاد -

برنامه تلویزیونی چارپایه یک برنامه طنز و سرگرم‌کننده است که با حضور بازیگران محبوب و طناز ایرانی تولید شده است با بازیگران این برنامه را در این مطلب بخوانید.

بازیگران رئالیتی شو چارپایه

در این رئالیتی شوی بزرگ که کاری از گروه اجتماعی شبکه سه است هنرمندان زیر حضور دارند:

علی صادقی

یوسف تیموری

قدرت الله ایزدی

جواد خواجوی

بیوگرافی بازیگران سریال چارپایه 

بیوگرافی علی صادقی 

علی عباس صادقی در ۱۰ آذر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است. صادقی فارغ‌التحصیل رشتهٔ کامپیوتر بوده و تا مقطع کاردانی ادامه تحصیل داده است. ایشان مجرد هستند.

بیوگرافی یوسف تیموری 

یوسف تیموری واقف متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر و ایرانی است. بسیاری از مردم ایران وی را بازیگوش و بسیار پرانرژی میشناسند. او حرفهٔ بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی کمدی مانند سیب خنده، مجید دلبندم و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. او در چند فیلم جدی نیز بازی کرده است و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنوارهٔ جام جم شده است. همسر ایشان تایلندی بوده و بعد از جدایی بر اثر بیماری درگذشتند.

بیوگرافی قدرت الله ایزدی ( رشید)

قدرت‌الله ایزدی متولد ۴ تیر ۱۳۳۵ معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده است. او ۴ فرزند دارد، از جمله فیلم‌های او نیز می‌توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای، سریال شمعدونی و مگه تموم عمر چندتا بهاره اشاره نمود.

بیوگرافی جواد خواجوی

جواد خواجوی متولد ۲۴ خرداد ۱۳۷۱ کمدین، صداپیشه و بازیگر است. او فعالیت هنری خود را با تئاتر و نویسندگی چند قسمت از برنامه دیرین دیرین آغاز کرد. در آبان ۱۳۹۶ با دوبله و صداگذاری ویدئوهای طنز در فضای مجازی به شهرت رسید. سپس به برنامه خندوانه دعوت شد و چندین کلیپ فوتبالی در جام جهانی ۲۰۱۸ را صداگذاری کرد. وی با بازی در سریال‌های تلویزیونی سرباز (۱۳۹۶)، نوروز رنگی (۱۳۹۹)، محرمانه، و مجموعه نمایش خانگی یاغی (۱۴۰۱) و رئالیتی‌شو شب‌های مافیا (۱۴۰۰) به عنوان بازیگر شناخته شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد