اسامی شرکت کنندگان فصل دوم آقایان جوکر ۲ طبقه ۲۱ همراه با بیوگرافی آنها + زمان پخش دقیق قسمت جدید جوکر ۲

مسابقه جوکر بانوان با تمام جذابیتش به پایان رسید و ناهید مسلمی بعنوان برنده انتخاب شد، در اینجا به جزئیات پخش قسمت جدید آقایان می پردازیم.

اسامی شرکت کنندگان فصل دوم آقایان جوکر ۲ طبقه ۲۱ همراه با بیوگرافی آنها + زمان پخش دقیق قسمت جدید جوکر ۲
صفحه اقتصاد -

اولین فصل از مسابقه جوکر ۲ طبقه ۲۱ با حضور بانوان به اتمام رسید و در سری جدید جوکر ۲ و فصل دوم آقایان قرار است حمید لولایی، علی صادقی، شاهرخ استخری، علی اوجی، امین زندگانی، مجید یاسر، نیما فلاح و قدرت الله ایزدی (رشید) حضور داشته باشند.

زامبی های فصل جدید جوکر ۲ چه کسانی هستند؟

در این فصل رضا شفیعی جم و یوسف تیموری به عنوان زامبی حضور خواهند داشت.

قسمت جدید برنامه جوکر ۲ طبقه ۲۱ کی میاد؟

شروع فصل جدید آقایان با یک هفته وقفه از چهارشنبه ۱۸ مهر در ۶ قسمت آغاز خواهد شد.

سابقه جوکر بانوان با تمام جذابیتش به پایان رسید و ناهید مسلمی بعنوان برنده انتخاب شد، در اینجا به جزئیات پخش قسمت جدید آقایان می پردازیم.

علی صادقی

علی صادقی یکی از شخصیت‌های پرطرفدار و محبوب مجموعه‌های طنز است که در فصل جدید جوکر ۲ احسان علیخانی حضور دارد. آقای بازیگر سال ۵۹ در بیمارستان طرفه تهران به دنیا آمد. پدر وی تراشکار و مادرش نیز خانه دار است. صادقی یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر دارد. علی صادقی از بازیگران متاهل کشورمان است که سال هاست ازدواج کرده اما هیچ عکس دو نفره ای از او و همسرش منتشر نشده و همسر علی صادقی از چهره های مطرح نیست.

حمید لولایی

حمید لولایی که بیشتر مخاطبان او را با نام خشایار سریال زیر آسمان شهر و آقا ماشاالله خانه به دوش می شناسند، یکی دیگر از شرکت کنندگان جوکر ۲ احسان علیخانی است. حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران است اما اصالتا اهل بندر کیاشهر در رشت می باشد. او دارای ۵ خواهر و ۵ برادر بوده و در خانواده پر جمعیتی رشد یافته است. آقای بازیگر در سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد که ثمره این ازدواج دو دختر بنام سارا و مریم می باشد.

قدرت الله ایزدی

قدرت الله ایزدی، معروف به رشید، هنرپیشه و کمدی‌پرداز مشهور در جوکر ۲ احسان علیخانی حضور یافته، او متولد سال ۱۳۳۵ در شهر گزبرخوار واقع در شهرستان برخوار و میمه در خانواده ای پرجمعیت است و ۳ برادر و ۲ خواهر دارد.قدرت الله ایزدی در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد و دارای ۲ فرزند پسربه نام کمال و علیرضا و ۲ دختربه نام کتایون و سارا است. ۲ پسر آقا رشید معروف اصفهانی، به نام های کمال و علیرضا راه پدر را ادامه داده و در عرصه بازیگری مشغول هستند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سریال دلنوازان و فاصله ها به تازگی در سری جدید جوکر آقایان حضور یافته است. آقای بازیگر متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران اما اصالتا اهل فارس است،دو خواهر دارد و پدرش کارمند پتروشیمی بوده است. شاهرخ استخری متاهل بوده و همسر او سپیده بزمی پور نام دارد. شاهرخ استخری و همسرش دو دختر به نام پناه و نبات دارند، پناه متولد مرداد ۱۳۹۲ و نبات متولد ۱۰ آبان ۱۳۹۷ در بلژیک است.

علی اوجی

علی اوجی یکی از طنازترین بازیگران است که مانند همسرش نرگس محمدی در جوکر احسان علیخانی حضور یافته، او متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در تهران و اصالتا اهل شیراز و فرزند حسن اوجی خطاط و هنرمند معروف می باشد، پدر ایشان در زمان ۱۴ – ۱۵ سالگیش درگذشت،مادر ایشان نیز به سرطان مبتلا شد و خوشبختانه بعد از مدتی درگیری با این بیماری سلامتی خود را بدست آورد. بعد از بهتر شدن اوضاع بیماری مادر، برادر علی اوجی به علت غرق شدن فوت کرد.علی اوجی اردیبهشت ۹۶ با نرگس محمدی ازدواج کرد اما این زوج فرزندی ندارند.

امین زندگانی

امین زندگانی بازیگرنقش فخرالدین سریال طوبی در سری جدید جوکر احسان علیخانی حضور دارد، اومتولد ۵ شهریور ۱۳۵۱ در تهران اما اصالتا خوزستانی است. پدرش سیاوش زندگانی از استادان موسیقی بود که در سال ۱۳۸۲ درگذشت و برادرش امید جزو هنرمندان کشورمان است. امین زندگانی متاهل بوده و با الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون سال ۱۳۹۲ ازدواج کرده است. این زوج فرزندی ندارند.

مجید یاسر

مجید یاسر بازیگر سریال سه در چهار و سریال نون خ در فصل جدید آقایان جوکر حضور دارد، او متولد ۲۲ تیر ۱۳۵۵ در تهران است و سالهاست که ازدواج کرده و یک دختربه نام آریسا دارد.

نیما فلاح

نیما فلاح بازیگر طناز سینما و تلویزیون در برنامه جوکر ۲ حضور دارد، او متولد۴ دی ۱۳۵۱ و همسر سحر ولدبیگی هنرپیشه، فرزند مسعود ولدبیگی (چهره پرداز) است. این زوج در ۱ خرداد ۱۳۸۲ ازدواج کردندو مراسم ازدواجشان برخلاف تصور بسیاری از افراد به صورت لاکچری برگزار نشد و طی یک مهمانی خانوادگی بر سر خانه و زندگیشان رفتند. نیما فلاح و سحر ولدبیگی فرزندی ندارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد