اسامی بازیگران سریال مینو + بیوگرافی بازیگران سریال مینو

سریال مینو مجدد از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، در اینجا با بازیگران سریال مینو و بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران سریال مینو + بیوگرافی بازیگران سریال مینو
صفحه اقتصاد -

سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر ساخته شده، در ادامه با بازیگران سریال مینو نیز آشنا خواهیم شد. 

اسامی بازیگران سریال مینو

عباس غزالی، پروانه معصومی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، شیوا ابراهیمی، نازنین کیوانی، مالک حدپور سراج، میثم رازفر، محمد صادق ملک، محمدرضا چرختاب، فرزین محدث، سوده ازقندی، مهدی موسی خانی، سامرند معروفی، اسماعیل موحدی، مسعود رحیم پور، پونه احمدی، شادی شیرمردی، ملیکا عبدالهی، ابولفضل حاج علی خانی، حامدجعفری کیا، محمد عفراوی ، مجتبی دربندی، جمشید حصاری، حمیدرضا محمدی، سینا رستگاری، مرحوم مهرداد ابراهیمى و محمد احسان قاسمی بازیگران این سریال هستند.

سریال مینو

بیوگرافی بازیگران سریال مینو

بیوگرافی عباس غزالی 

عباس غزالی متولد چهاردهم بهمن ماه 1363 در شهر تهران اسـت ودر یک خانواده مذهبی هشت نفره بزرگ شده اسـت. پدرش سال‌ها قبل بدلیل بیماری فوت کرده و پنج برادر و یک خواهر دارد. عباس غزالی با برادر کوچکترش یونس غزالی در سریال وضعیت سفید همباری شده اسـت و طرفدار تیم پرسپولیس اسـت.

عباس غزالی در بیست و هفتم مهر ماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می باشد و همه ی اتفاقات خوب زندگی اش را مدیون دعاهای مادرش و هم چنین پاقدمی همسرش می‌داند. همسر عباس غزالی شاغل اسـت

سریال مینو

بیوگرافی شادی شیرمردی

شادی شیرمردی متولد 12 بهمن ماه 1367 در اصفهان، بازیگر اسـت کـه فعالیتش را از تئاتر شروع کرد ودر تلویزیون آن را ادامه می‌دهد. دارای مدرک کارشناسی مرمت آثار باستانی از دانشگاه هنر پردیس اسـت. از مقطع ابتدایی ودر سن 9 سالگی فعالیتش را در تئاتر مدرسه اش شروع کرد اما آن را بـه صورت حرفه ای درسال 1386 دنبال کرددر کلاس های اساتید تئاتر اصفهان دوره بازیگری را گذراند و توانست اولین نمایشش را کـه “خانه برنارد” نام داشت در جشنواره تئاتر اصفهان روی صحنه ببرد. او هم چنین در نمایش های دیگری بـه نام های بـه رنگ خاک، کبوتری ناگهان، مجلس نرگس و …. ایفای نقش کرده اسـت.

بیوگرافی مهدیه نساج

مهدیه نساج، متولد 21 آبان ماه سال 1360 می باشد و 36 سال سن دارد. تحصیلات وی لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه سوره، و دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. بازیگری را از سال ٨٧ و با سریال “چل تیکه” بـه کارگردانی امیر فیضی شروع کرد، و بعد ازآن در آزمون وردی کلاسهای استاد سمندریان پذیرفته شد.

پس از اتمام آن، دوره های موسسه کارنامه، و سپس متد اکتینگ را زیر نظر دکتر مسعود دلخواه گذراند.

سریال مینو

بیوگرافی نازنین کیوانی 

نازنین کیوانی متولد دوم شهریور 1367 در شهر تهران اسـت و تک فرزند خانواده می باشد. او پس از گرفتن دیپلم، تحصیلات دانشگاهی خودرا در رشته گرافیک در دانشگاه هنر مشهد ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر و معماری از دانشگاه آزاد مشهد دارد. نازنین کیوانی سال‌ها قبل وقتی کـه خیلی جوان بود با یک بازیگر و مدل بـه نام آرش مهاجر ازدواج می کند و انها درسال 88 وقتی کـه نازنین کیوانی 20 ساله بود صاحب دختری بـه نام آیناز شدند

بیوگرافی سلمان فرخنده

سلمان فرخنده در دهه شصت دریک خانواده مذهبی و کم جمعیت بدنیا آمده اسـت و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر می باشد. بزرگ شدن دریک خانواده مذهبی موجب شده تا او اطلاعات زیادی در مورد دین و مذهب داشته باشد و همین موضوع در حرفه بازیگری بـه او کمک زیادی کرده اسـت‌.

سلمان فرخنده سال‌ها پیش با میترا مومنی ازدواج کرده و متاهل می‌باشد.سلمان فرخنده از اواخر ده هشتاد بازیگری رابا تئاتر شروع کرده و فیلم سینمایی 50 قدم آخر بـه کارگردانی کیومرث پوراحمد اولین فعالیت جدی او در عرصه بازیگری می‌باشد.

سریال مینو

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی از بازیگران خوش چهره و توانمند ایرانی متولد 29 بهمن 1355 در شهر تهران اسـت. شیوا ابراهیمی پس از گرفتن دیپلم خود د سال 1373 تحصیلات دانشگاهی خودرا در رشته تئاتر ادامه داد و بازیگری رابا تئاترهای دانشجویی و با تکیه بر توانایی های خودش شروع کرد.شیوا ابراهیمی با شخصی بـه نام بهنام خدایاری سال‌ها پیش ازدواج کرده و متاهل می‌باشد. آنها یک فرزند دختر بـه نام نفس دارند کـه در هند متولد شده.درسال 1397 در سریال مینو نقش دختری بـه نام رعنا رابه خوبی بازی می کند و انتظار می‌رود این سریال موجب شهرت بیشتر این بازیگر کاربلد و توانا شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد